جاباما
۴۲۸۸۱۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«سگ‌های زرد» در جست‌و‌جوی دختران گم‌شده

احمد کاوری کارگردان سینما درباره‌ی آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» گفت: «این پروژه مدت‌ها است که از طرف من و تهیه‌کننده منتفی شده است .

خبرگزاری مهر: احمد کاوری کارگردان سینما درباره‌ی آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» گفت: «این پروژه مدت‌ها است که از طرف من و تهیه‌کننده منتفی شده است و به همین دلیل ما هم اکنون در حال پیش‌تولید فیلم دیگری با عنوان «سگ‌های زرد» به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری هستیم.»
«سگ‌های زرد» در جست‌و‌جوی دختران گم‌شده

این کارگردان با اشاره به دلایل انصرافش از ساخت پروژه «بهشت از جنوب شرقی» بیان کرد: «فیلمنامه‌ی «بهشت از جنوب شرقی» دچار شرایط و حاشیه‌هایی شد که ما دیگر نتوانستیم برخی را برای ساخت آن مجاب کنیم البته به نظرم دیگر موضوعیت خود را هم از دست داده بود. به همین دلیل من دیگر علاقه‌ای به ساخت آن نداشتم. فیلمنامه‌ی قبلی را با محوریت شهدای وحدت طراحی کرده بودیم اما دچار اتفاقاتی شد که ما ترجیح دادیم آن را به فیلمنامه‌ای درباره‌ی فعالیت گروه‌های شبه نظامی و مزدوران و تروریست‌هایی که آن سوی مرز شرقی ایران فعالیت دارند، تغییر دهیم. با توجه به اینکه فیلمنامه در این بین دچار تغییرات اساسی شده بود امکان اینکه فیلم دیگری با آن پروانه بسازیم از نظر قوانین معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی وجود نداشت و به همین دلیل آن را به طور کامل کنار گذاشتیم و سراغ فیلمنامه‌ی «سگ‌های زرد» رفتیم.»

کاوری اضافه کرد: «برای ساخت «بهشت از جنوب شرقی» یک سری فشارها خارج از سینما به ما وارد می‌شد که درنهایت ترجیح دادیم از ساخت آن صرف‌نظر کنیم و بر اساس تحقیقات گسترده‌ای که در این مدت انجام دادیم، تصمیم گرفتیم فیلمنامه‌ای با حال و هوای تازه طراحی کنیم.»

این کارگردان با اشاره به محتوای «سگ های زرد» عنوان کرد: «این فیلم درباره‌ی فعالیت‌های یک گروه مزدور و همچنین اتفاقات خط لوله‌ی گاز ایران و هند است که در فضای بلوچستان پاکستان روایت می‌شود اما با این وجود ۸۰ درصد از فیلمبرداری آن در تهران انجام می‌شود و برای ضبط بقیه‌ی قسمت‌های آن به یک فضای بندری مثل چابهار، قشم یا بندر دیلم می‌رویم.

او درباره‌ی داستان این فیلم ادامه داد: «در فیلم «سگ‌های زرد» شاهو سرکرده‌ی گروه سگ‌های زرد برای آزادی دختران گمشده‌ی بهار با او راهی پاکستان می‌شود، اما ناپدید شدن مهندس آیت که برای احداث خط لوله‌ی گاز ایران و هند به پاکستان رفته، شاهو و گروهش را در مسیر خطرناکی قرار می‌دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج