۴۳۰۲۵۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اولین پوستر فیلم جدید ریدلی اسکات

استودیوی «فاکس قرن بیستم» از اولین پوستر دومین پیش‌درآمد مجموعه فیلم‌های «بیگانه» که توسط ریدلی اسکات و با بازگشت مایکل فاسبندر و نومی رپاس جلوی دوربین رفته است، رونمایی کرد.

وب‌سایت آی ‌سینما: استودیوی «فاکس قرن بیستم» از اولین پوستر دومین پیش‌درآمد مجموعه فیلم‌های «بیگانه» که توسط ریدلی اسکات و با بازگشت مایکل فاسبندر و نومی رپاس جلوی دوربین رفته است، رونمایی کرد.
اولین پوستر فیلم جدید ریدلی اسکات

همزمان، کمپانی هالیوودی از تغییر تاریخ اکران «کاوننت» (Alien: Covenant) خبر داده است و هواداران می‌توانند سه ماه زودتر از موعد اعلام شده، از ۱۹ مه ۲۰۱۷ (سی‌ام اردیبهشت ۹۶) به تماشای دومین روایت اسکات از مقدمه «بیگانه» بنشینند.

طی ساعات گذشته، انتشار اولین پوستر فیلم «کاوننت» با طراحی هراس‌انگیز و شعار هشدارآمیز «فرار کن»، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

به گزارش «یاهو»، پیش از این قرار بود دنباله جدید «پرومتئوس» از چهارم اوت ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۹۶) در سینماهای سراسر دنیا روی پرده برود. به این ترتیب، دنباله جدید فیلم ترسناک «آنابل» محصول کمپانی «برادران وارنر» و بازسازی «بی‌واچ» که با بازی دواین جانسن و زک افرون به عنوان محصول جدید «پارامونت» جلوی دوربین رفته است، از رقبای جدی ساخته جدید اسکات در زمان اکران به شمار می‌روند.

همان‌طور که قبلا نیز گفته شد فیلمساز ۷۸ ساله با ساخت «بیگانه: کاوننت» به جهانی که پیش از این در «بیگانه» خلق کرده بود باز می‌گردد. این پروژه دومین فصل از پیش‌درآمد سری فیلم‌های «بیگانه» است که «پرومتئوس» آغازگر آن بود و قرار است در قالب سه‌گانه‌ای سینمایی روی پرده برود. داستان فیلم مستقیما با ماجراهای فیلم اصلی «بیگانه» (۱۹۷۹) در پیوند است.

این‌بار، خدمه سفینه فضایی «کاوننت» که عازم سیاره‌ای دوردست در دورافتاده‌ترین بخش کهکشان شده‌اند، درمی‌یابند سیاره‌ای که زمانی آن را بهشتی ناشناخته می‌پنداشتند در حقیقت دنیایی تاریک و خطرناک است که دیوید ربات انسان‌نما (با بازی فاسبندر) تنها ساکن آن سیاره و تنها بازمانده سفینه محکوم به فنای «پرومتئوس» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج