جاباما
۴۳۰۴۲۲
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

هادی رضوی: ساخت «شهرزاد» بی اخلاقی است

سرمایه‌گذار شهرزاد ۱ گفت: برای آگاهی مردم ارزش قائل باشید و بگذارید ادامه تصویربرداری «شهرزاد» به بعد از حل مشکل آقای امامی موکول شود و ایشان پاسخگوی حجم سؤالات مردم و بنده درباره نحوه تامین سرمایه شهرزاد ۲ باشند.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار شهرزاد ۱ گفت: برای آگاهی مردم ارزش قائل باشید و بگذارید ادامه تصویربرداری «شهرزاد» به بعد از حل مشکل آقای امامی موکول شود و ایشان پاسخگوی حجم سؤالات مردم و بنده درباره نحوه تامین سرمایه شهرزاد ۲ باشند.

این روزها عوامل سازنده سریال «شهرزاد۲» به سرعت درحال تصویربرداری هستند درحالی که سرمایه گذار سریال به دلایلی که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است در زندان به سر می برد.در این وضعیت برند این سریال که در قرارداد میان دو سرمایه گذارد متعلق به هر دو سرمایه گذار سید هادی رضوی و محمد امامی است اما تهیه کننده و سرمایه گذار این برند را فروخته است که همین امر موجب اعاده حق سید هادی رضوی در وزارت ارشاد شد . در دو مصاحبه معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی و مدیرکل حرفه ای نمایش سرمایه گذار شهرزاد را به قوه قضاییه ارجاع دادند . سیدهادی رضوی درباره اتفاقاتی که در این سریال در حال وقوع است و جلسه اش با مدیران سازمان سینمایی به گفت و گو نشست.
هادی رضوی: ساخت «شهرزاد» بی اخلاقی است

سیدهادی رضوی سرمایه گذار سریال شهرزاد درباره نحوه ادامه فعالیت «شهرزاد» و این مهم که ادعاهای ایشان در قوه قضاییه مطرح شده یا خیر گفت: قصد مصاحبه نداشتم اما بعد از سخنان آقای ایل بیگی برای روشن شدن اذهان عمومی مجبور شدم توضیح دهم سخنان آقای ایل بیگی مربوط به قبل از جلسه است. ما جلسه ای مفصل با اقای ایل بیگی و حسین پارسایی داشتیم دوستان با سعه صدر به صحبت های من گوش دادند. متاسفانه دوستان فکر می کردند من تنها ادعا مطرح کردم و اسنادی در دست ندارم این درحالی است که من علاوه بر اسناد و مدارک دارای سه شاهد عاقل و بالغ هستم یکی از شاهدها آقای سعید ملکان است. حتی آقای اسدزاده (تصویر گستر پاسارگاد) هم از قرارداد ما به هر دلیلی که آن را نمی دانم مطلع نبود.

قصد ندارم پرونده دیگری به پرونده امامی اضافه کنم

وی در پاسخ به این سوال که چرا مدارک را جهت اعاده حق به قوه قضاییه ارجاع نمی دهند گفت: خوشبختانه یا متاسفانه من خلاف آنچه که برخی از افراد از من تصویر کردند و ساختند، اخلاق مدار هستم و قصد ندارم یک پرونده با شکایت خصوصی روی پرونده آقای امامی قراردهم. این درحالی است که براساس قرارداد فی مابین من و آقای امامی ، محل دعاوی ما معاونت سینمایی ارشاد مشخص شده است. نکته دیگر این که وقتی وزارت ارشاد جلوی پروانه ساخت و نمایشی که خود صادر کرده را می گیرد نیاز به قوه قضاییه و مراجع ذیصلاح نیست اما وقتی من براساس اسناد اعاده حق می کنم نیاز به قوه قضاییه است؟! دوستان بر این باورند که شهرزاد باعث رونق و جان گرفتن فضای سینما و شبکه خانگی شده و تمایلی به برهم زدن این روال ندارند به هر قیمتی ادامه داده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه دوستان مرا به بی اخلاقی متهم می کنند اما این عزیزان خود در ادامه ساخت «شهرزاد» بی اخلاقی می کنند. ۵۰ درصد برند «شهرزاد» را پیش فروش کردند پیش پرداخت هم گرفته اند و بعد از مطرح شدن صحبت های من درباره برند شهرزاد موسسه‌ای که ۵۰ درصد برند را خریداری کرده بود از سرمایه گذاری انصراف داد و در خواست عودت مبلغ را کرد که متاسفانه نتیجه نگرفته است. این بی اخلاقی نیست. این که به سوال مردم پاسخ نمی دهند در خصوص سرمایه «شهرزاد ۲» بی اخلاقی نیست اما این که من از سوی آقای فتحی (که صوت ایشان درخصوص عذرخواهی از آقای حسین شریعتمداری در یکی از خبرگزاری ها موجود است) عذرخواهی می کنم بی اخلاقی است؟ من را متهم به عدم اخلاق و رفتار در فضای فرهنگی می کنند درصورتی که در مورد عذرخواهی از آقای حسین شریعتمداری دوستان می گویند این عذرخواهی به سریال شهرزاد آسیب می زد. به نظر شما قرار باشد سریال توزیع و بی اخلاقی شود و عذرخواهی نشود این رفتار حرفه ای است.

پیشنهاد می کنم تا روشن شدن وضعیت آقای امامی دوستان بدون دستمزد و برای فرهنگ کار کنند

وی درباره نحوه برخورد با فروش برند شهرزاد گفت: آقایان اگر بخشی از ثروت و یا خانه و مستغلاتشان مورد تعرض دزد قرار گیرد رفتار فرهنگی می کنند؟ من پیشنهاد می کنم تمام عزیزانی که در شهرازد ۲ مبالغی به عنوان دستمزد گرفتند همه را نزد صندوقی در دادگستری به امانت بگذارند و چون ادعای دلسوزی برای فرهنگ می کنند تا انتهای پروژه برای «فرهنگ» رایگان فعالیت کنند و شهرازد بعد از عرضه شدن و رفع اتهامات از سرمایه گذار و انشاءالله آزادی ایشان مبالغ دستمزد را مسترد کنند و آقای امامی هم نسبت به ابهامات توضیح دهند. این که با این سرعت اصرار به ضبط سریال است برای من باعث تعجب است به نظر می رسد می خواهند مبالغی که از طرف سرمایه گذار جهت پیشبرد سریال به امانت در مجموعه گذاشته شده تا انتها خرج شود و بعد از اتمام آن علی بماند و حوضش! اینجا این سوال مطرح است که اگر این اتفاق بیافتد آقای فتحی و دیگر عزیزان برای فرهنگ و بدون دستمزد این کار انجام می دهند. اگر پاسخ مثبت باشد اشاره به اسنادی می کنم کل مبالغی دریافتی را بازگردانند و رایگان فعالیت کنند . اسناد دریافتی ها را نمی توانند کتمان می کنند. اگر دوستان فرهنگی هستند باید این را در عمل اثبات کنند آیا هر کسی که در این گروه مشغول به کار است بدون دستمزد و فقط برای این که به فرهنگ ملت خدمت کند حاضر به فعالیت است؟

خواستار مناظره با فتحی در حضور رسانه های جمعی

رضوی ادامه داد: قصد مصاحبه نداشتم اما از جایی تصمیم به مصاحبه گرفتم که آقای فتحی نامه اش به آقای امامی را رسانه ای کرد من خواستار جلسه شدم اما طی ۸ ماه گذشته علیرغم پیگیری اینجانب از افراد مختلف مبنی بر برگزاری جلسه و توضیح کامل این رفتار، متاسفانه آقای فتحی هیچ گونه پاسخی ندادند و جلسه ای برگزار نشد اما بنده به جد خواستار مناظره با ایشان در حضور رسانه های جمعی هستم. رفتار آقای فتحی حلقه گمشده اخلاق است. اما من در مقابل این بی اخلاقی ها ایستادم و از حسین شریعتمداری عذرخواهی کردم. بعد از عذرخواهی من را از شهرزاد جدا خواندند و رسانه های بیگانه ساعت ها درباره من و زندگی ام تصویر منتشر کردند و کار به جایی رسید که روزنامه منتسب به دولت در نسبت خانوادگی ام با آقای شریعتمداری معاون رئیس جمهور سعی در ایجاد تشکیک کرد. وقتی عذرخواهی کردم دم خروس بیرون زد و رضوی جدای فتحی و عوامل شهرزاد شد.

سرمایه گذار شهرزاد گفت: همه می دانند «شهرزاد۲» در ادامه «شهرزاد۱» است و نمی توان آن را جدا کرد . در جلسه من با ارشاد برای اولین بار اعضای جلسه به مبحث جدیدی پی بردند که خود یک کیس مطالعاتی گردید به عنوان «برند» سریال که حتی در جلسه گفتم، اگر قرار است «شهرزاد ۲» از «شهرزاد ۱» جدا شود بدون اجازه دوستان و عوامل مجموعه سریال «پایتخت» و «کلاه قرمزی» و «نهنگ عنبر» اجازه تولید قسمت های ۴ و ۵ این مجموعه ها را به من بدهید. که دوستان به اهمیت برند پی بردند. به عقیده من اگر دوستان اخلاق مدار هستند بهتر است به جای این که به سرعت کار را دنبال کنند به سوالات مخاطب جواب دهند .

«شهرزاد» را تا آزادی امامی متوقف کنید

وی در پاسخ به این مهم که پرسش های مخاطبین درباره نحوه سرمایه گذاری سریال شهرزاد ۲ چگونه پاسخ داده می شود گفت: مخاطب این سوال برایش مطرح است که شهرزاد ۲ چگونه ساخته می شود. قطعا با سرمایه آقای امامی ساخته می شود اما برای مخاطب این سوال است که این سرمایه شبهه دارد یا خیر. من از دوستان آقای امامی هستم اما به برخی از اعمال ایشان انتقاد دارم اما حاضر نیستم به پرونده ایشان پرونده دیگری با شکایت من اضافه شود .دوستان که مدعی اخلاق و دوستی با ایشان هستند چرا برای ادامه کار و ایجاد تبلیغات گسترده، جو عمومی نسبت به پروژه و منابع مالی آن حساس می کنند. برای آگاهی مردم ارزش قایل باشید و بگذارید ادامه کار بعد از حل مشکل اقای امامی موکول شود و ایشان پاسخگو ی حجم سوالات مردم و بنده در باره نحوه تامین سرمایه شهرزاد ۲ باشند. توقف پروژه در این مدت زمان باعث می شود اعتماد مخاطب به شهرزاد و عوامل سازنده بیشتر شود اما دوستان به این مهم توجه نمی کنند . آقای امامی همیشه تلاش می کردند فضا آرام شود چرا به رفتار ایشان توجه نمی کنند و اجازه نمی دهند با توقف کار فضا آرام شود و با حضور ایشان و پاسخ به شبهات کار از سر گرفته شود. چرا چون اگر هنرمندان فعال که ادعای اخلاق هم دارند کار را متوقف کنند دیگر دستمزدی وجود ندارد تنها دلیل این است.

سرمایه «شهرزاد۲» برای مردم سوال برانگیز است

وی در خاتمه گفت: می گوینداخلاق من شایسته فرهنگ نیست دوستان که اخلاق شایسته ای دارند چرا رفتار شایسته انجام نمی دهند و در مقابل این همه سوال مخاطب به سرعت به کار ادامه می دهند این درحالی است که سرمایه تامین شده در حال حاضر برای مردم سوال برانگیز است. چرا با این رفتار چهره «شهرزاد» را در میان مخاطبان خراب می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      من که بخاطر بی اخلاقیاش از اول نمیذاشتم بچه هام ببینن! خودم هم همینطور!

    • بدون نام

      برو بابا...حتما مي خواي ادامه داستانو به جنگ تحميلي نسبت بدي انقدر اصرار داري همه چيش دست تو باشه ...بذارين يه ذره از داستان عشق حداقل تو فيلما باشه هي كشت و كشتار و غارت نشون ميدين..

    • بدون نام

      چیه این سریالها چه فرقی داره با فارسی وان اينجور سریالها روی جوانها را باز میکند جلوي تولید اينجور سریالها باید گرفته شود

    • بدون نام

      من هم دقیقا مثل خانم فریبا بخاطر بی اخلاقی نه خودم نگاه کردم نه بچه هام که در سن بلوغ هستن همه فیلم های سیما شده عشق های اتشین ما که متاهل هستیم تحت تاثیر قرار میگیریم چه برسه به جوونها اون وقت میگیم.چراذفساد زیاد شده تمام این فیلم و.سریالها تخریک کننده ست

    • شهرام

      داستان چی برای خودت تعریف میکنی.کی چی کار داره سرمایه شهرزاد از کجا اومده هر کی دوست نداره نمیخره.شما هم سهم زو فروختی برو دنبال یه کار دیگه سینما برات خوب نیست.بد اموزی داره برا شما

    • بدون نام

      شما اگر دنبال اخلاقیات بودی دست و بالت باز نبود تهیه کننده باشی با این سن. برو یکی دیگه رو رنگ کن امثال خودت گول حرفات رو میخورن نه ما.

    • بدون نام

      باز مردم از یه چیزی خوششون اومد داستان درست شد بی اخلاقی با اخلاقی خدا پدرتو بيامرزه مردم داستانشو دوست دارند و اعتراضیم ندارن بزارید عشق و محبت و دوستی وارد خونه ها بشه کور شدیم بسکه جرم و جنایت و خونریزی دیدیمو خوندیم رحم کنید سر لحاف ملا نصیرالدین دعوا راه نندازید جمش کنید من گفتم تو گفتی رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج