۴۳۰۷۶
۱ نظر
۵۰۳۳
۱ نظر
۵۰۳۳
پ

کدام خانه‌ها انرژی بيشتری دارند؟

تاکنون درباره چیدمان خانه براساس اصول فنگ‌شویی چیزهایی خوانده‌اید. به عقیده چینی‌ها این اصول می‌تواند جریان انرژی‌های مثبت را در خانه شما برقرار کند و بر سلامت و موفقیت شما تاثیر بگذارد.

کدام خانه‌ها انرژی بيشتری دارند؟

مجله س یب سبز : تاکنون درباره چیدمان خانه براساس اصول فنگ‌شویی چیزهایی خوانده‌اید. به عقیده چینی‌ها این اصول می‌تواند جریان انرژی‌های مثبت را در خانه شما برقرار کند و بر سلامت و موفقیت شما تاثیر بگذارد. تمام اصولی که تا به حال خوانده‌اید درباره چیدمان خانه بود و نیاز به بازسازی و تغییرات کلی در خانه نداشت. خیلی از اصول فنگ‌‌شویی در خیلی از خانه‌ها به دليل شکل خانه یا نقشه آن قابل اجرا نیست و تاکنون فقط به اصولی پرداخته شده که می‌توان در هر خانه‌ای اجرا کرد اما اگر شما قصد خرید یا اجاره خانه جدیدی را دارید، پایبندی به فنگ‌شویی هم یکی از مواردی است که می‌توانید در انتخابتان در نظر داشته باشید. خانه‌هایی که بر اساس اصول فنگ‌شویی ساخته شده‌اند، می‌توانند انرژی چی یا مثبت بیشتری را به شما منتقل کنند.

کدام خانه‌ها انرژی بيشتری دارند؟

پنجره و کمدهای بزرگ

پنجره‌‌های خانه شما باید نورگیر باشد و طوری قرار گرفته باشد که شما بتوانید پنجره‌ها را ساعاتی از روز باز کنید. اگر پنجره‌های خانه شما به درخت یا گیاه دیگری باز شود عالی است وگرنه بهتر است در تاقچه پنجره گیاه سبزی قرار دهید. از خرید یا اجاره خانه‌هایی که اتاق‌هایی از آن پنجره ندارد، پرهیز کنید. به علاوه لازم است خانه شما کمد‌های بزرگ داشته باشد چون همانطور که قبلا خوانده‌اید به هم‌ریختگی و آشفتگی مانع جریان چی در خانه می‌شود. کمدهای بزرگ به شما اجازه می‌دهد درون آن را با وسایل اضافه پر کرده و از به هم‌ریختگی و شلوغی فضای خانه دوری کنید.

ضلع‌های فرد ممنوع!

از خرید یا اجاره خانه‌هایی که سطح مقطع‌شان زمینی با ضلع‌های فرد مثلا 5 ضلعی است، پرهیز کنید. طبق اصول فنگ‌شویی زمین‌هایی که ضلع فرد دارند انرژی منفی تولید می‌کنند و زندگی در آنها به صلاح نیست و همچنین طراحی این زمین برای معماران سخت است. خانه‌ای که اتاق‌هایی از آن ضلع فرد دارند هم مناسب نیست و بهتر است از خرید آنها اجتناب کنید.

از گوشه‌های تیز پرهیز کنید

گوشه‌های خیلی تیز در خانه مانع جریان درست انرژی می‌شود. خانه‌هایی که گوشه‌های بیشتر از 90 درجه دارند مناسب نیستند و هرچه این زاویه‌ها تیزتر باشد جریان انرژی در خانه بیشتر مختل می‌شود. سعی کنید از خرید یا اجاره خانه‌هایی که در اتاق‌های آن گوشه‌های تیز یا دیوارهای نامتقارن و کوچک وجود دارد، پرهیز کنید.

کدام خانه‌ها انرژی بيشتری دارند؟

پشت زمین باید مرتفع‌تر باشد

قوانین فنگ‌شویی می‌گوید خانه‌هایی که زمین آنها طوری است که عقب آن از جلو ارتفاع کمتری دارد خوش‌یمن نیست. به عبارت دیگر پشت زمین منزل شما باید کمی از جلوی آن مرتفع‌تر باشد تا خانه از نظر فنگ‌شویی مناسب باشد زیرا انرژی چی یا انرژی مثبت فنگ‌شویی از در خانه وارد می‌شود و زمین‌هایی که انتهای آنها عمق دارد انرژی را به دام می‌اندازد و مانع گردش درست آن می‌شود.

به گورستان نزدیک نباشد

خانه شما به هیچ‌وجه نباید روبه‌روی گورستان باشد و بهتر است حتی از خرید یا اجازه خانه‌هایی که نزدیک گورستان واقع شده‌اند هم پرهیز کنید. خرید یا اجاره این خانه‌ها با قوانین فنگ‌شویی سازگار نیست و می‌تواند به موقعیت اقتصادی خانواده شما صدمه بزند. بهتر است خانه‌ای انتخاب کنید که یک فضای سبز روبه‌رو یا در نزدیکی خود داشته باشد تا بتوانید با باز کردن پنجره‌ها انرژی چی را به داخل خانه انتقال دهید.

دستشویی را پوشیده نگه‌دارید

قواعد فنگ‌شویی می‌گوید بهتر است حمام و دستشویی خانه طوری طراحی شده باشد که در دید نباشد. این قوانین می‌گوید حمام به هیچ‌وجه نباید جلوی در ورودی خانه قرار گیرد زیرا قرار گرفتن حمام در جلوی در ورودی باعث می‌شود انرژی چی قبل از آنکه بتواند در خانه گردش کند از بین برود. به علاوه قوانین فنگ‌شویی می‌گوید بهتر است دستشویی مستقیم به اتاق نشیمن باز نشود. به خاطر وجود چاه در دستشویی یا حمام انرژی منفی در آن جریان دارد و مناسب‌ترین حالت برای سرویس بهداشتی در خانه این است که یک راهرو بین نشیمن و دستشویی وجود داشته باشد. اگر راه دیگری ندارید و حمام خانه به نشیمن باز می‌شود، لازم است آن را با یک پاراوان از محوطه خانه کمی جدا کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوبه

      فک میکنم بیشتر مطالبی که درمورد فنگ شوی گفته شد .بیشترش علمیه وقتی بهش فکرمیکنم واقعا بعضی چیزاش .عقلانیه..خیلی جالب بود من خیلی خوشم اومد حتما در زندگیم بکارش میبرم . یاد گرفتم سطحی از کنار چیزی رد نشم .ممنونم ازتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج