۴۳۱۵۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کشمکش بر سر انتخاب وزیر خارجه آینده آمریکا

جدل بر سر انتخاب رامنی یا جولیانی به عنوان وزیر خارجه دولت آینده پس از آن علنی شد که مدیر تیم انتقال قدرت ترامپ هشدار داد اگر رامنی انتخاب شود با واکنش تند طرفدارانش روبرو خواهد شد.

خبرآنلاین: جدل بر سر انتخاب رامنی یا جولیانی به عنوان وزیر خارجه دولت آینده پس از آن علنی شد که مدیر تیم انتقال قدرت ترامپ هشدار داد اگر رامنی انتخاب شود با واکنش تند طرفدارانش روبرو خواهد شد.

بحث و کشمکش میان مشاوران دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سر انتخاب میت رامنی به عنوان وزیر امور خارجه دولت آینده ترامپ روز یکشنبه شدت گرفت و علنی شد. بحث و جدل بر سر این مسئله پس از آن علنی شد که مدیر تیم انتقال قدرت ترامپ هشدار داد اگر ترامپ رامنی را به عنوان وزیر امور خارجه انتخاب کند با واکنش تند طرفدارانش روبرو خواهد شد.

ترامپ در حال ارزیابی این است که رامنی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ را برای سمت وزارت امور خارجه آمریکا انتخاب کند یا رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک را منصوب کند. رامنی طی یک سال گذشته به انتقاد از ترامپ پرداخته اما جولیانی از وی حمایت کرده است.

ترامپ در صورتی که رامنی را انتخاب کند می تواند به متحد کردن حزب خود (جمهوریخواه) کمک کند اما جولیانی قادر خواهد بود با دیگر تندروهای محافظه کار که ترامپ قصد دارد دولت خود را با آنها پر کند، کنار بیاید.

اگرچه بحث ها برسر این مسئله پیشتر در پشت درهای بسته انجام می شد اما پس از آنکه کلیانی کانوی Kellyanne Conway مدیر تیم انتقال قدرت ترامپ هشدار داد اگر نامزد پیروز انتخابات آمریکا رامنی را انتخاب کند، طرفداران خود را به خشم خواهد آورد، این جنجال علنی شد. کانوی می گوید رامنی امسال در سخنانی ترامپ را « متقلب » و « شیاد » نامیده بود و با توجه به این مسئله، انتخاب او به عنوان وزیر امور خارجه آینده آمریکا باعث خشمگین شدن طرفداران ترامپ خواهد شد.

کانوی گفت اگر ترامپ تصمیم بگیرد رامنی را انتخاب کند از او حمایت خواهد کرد اما دیگر جمهوریخواهان از او ( کانوی ) به خاطر این که در مصاحبه ای تلویزیونی این مسئله را مطرح کرده است انتقاد کردند.

آنا ناوارو که از جمهوریخواهان است گفت :« کانوی می بایست این موضوع را به طور خصوصی با ترامپ مطرح می کرد و نه اینکه آن را علنی کند. این مسئله واقعا تاسف بار است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج