۴۳۱۵۴
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

جمشید بسم‌ الله در سریال مهران مدیری!

یکی از کاراکترهایی که در مجموعه جدید مدیری با عنوان «ویلای من» حضور دارد «جمشید» نام دارد؛ این کاراکتر از آن مایه‌داران تازه به دوران رسیده‌ای است که به قول خود با چند تلفن قادر است کلی پول را جابجا کند.

خبرگزاری ایسنا: یکی از کاراکترهایی که در مجموعه جدید مدیری با عنوان «ویلای من» حضور دارد «جمشید» نام دارد؛ این کاراکتر از آن مایه‌داران تازه به دوران رسیده‌ای است که به قول خود با چند تلفن قادر است کلی پول را جابجا کند.

شبکه ایران در ادامه نوشت: در یکی از دیالوگ‌های تازه‌ترین قسمت «ویلای من» جمشید که در حال صحبت تلفنی با شخصی نامعلوم است خطاب به وی می‌گوید: «بازار طلا را تا آخر هفته آروم می‌کنم و بعد پول می‌کشه تو ملک و املاک.»

در حالی که چندی قبل اعلام شده بود که عامل گرانی قیمت ارز شخصی است به نام «جمشید بسم الله» مهران مدیری کمدین ایرانی در تازه‌ترین مجموعه‌ای که برای شبکه خانگی ساخته است با زیرکی تمام طعنه‌هایی را به این شخصیت وارد نموده است.

جمشید بسم‌ الله در سریال مهران مدیری!

یکی از کاراکترهایی که در مجموعه جدید مدیری با عنوان «ویلای من» حضور دارد «جمشید» نام دارد البته نه «جمشید بسم الله» که «جمشید مشکات» معروف به «جمشید هزارپا»!!! جمشید هزارپا(نفر وسط) با کت و شلواری براق از جنس ساتن و سبیلی کلارک گیبلی بیش از هر چیز نمادی است از تازه به دوران رسیده‌هایی که یک شبه ره صدساله را می‌روند!!!

همین کاراکتر در بخش دیگری از سریال خطاب به فردی که باز هم نامعلوم است و به تلفن همراه او زنگ زده و از او تعیین قیمت سکه را می‌خواهد می‌گوید:«قیمت می‌خواید؟ قیمت نفت الان بشکه‌ای چنده؟ طلا چی؟ به خاطر جنگ داخلی سودان؟ الان بارون می‌آد؟...خیلی خوب، با احتساب همه اینها قیمت سکه میشه ۱و ۱۰۰!..."سی سی"(همسر جمشید) امروز حالش خوب نبوده و من هم امروز گیرم پس در نهایت می‌شه ۱و ۲۸۰!» بعد همین آقای جمشید روبه پسرعموی صوری‌اش یعنی مهران مدیری کرده و می‌گوید:«به خاطر پسرعموی عزیزم میشه ۱ و ۲۵۰.»

اما این تمام طعنه‌های مهران مدیری نیست چراکه مدیری در قالب این شخصیت طعنه‌های تندی هم می‌زند؛ مرد متمولی که در سال‌های اخیر در فوتبال آفتابی شده. باز هم تلفن جمشید هزارپا زنگ خورده و او در پاسخ به گوشی می‌گوید:«تیم چندم جدوله؟!...بخرید...چند تا ستاره می‌خریم، یه مربی قالتاق می‌آریم و دو تا بوقچی... داور و کمک داور هم که داریم...فقط چند تا مجله ورزشی بخرین می‌خوام تا آخر فصل رو جلد باشم.»

نقش «جمشید هزارپا» را در «ویلای من» غلامرضا نیکخواه بازی کرده؛ همان بازیگری که تقریبا از مجموعه «نوروز ۷۷» به این سو تقریبا در بیشتر آثار موفق مهران مدیری حضور داشته است. او در سریال «مرد هزارچهره» نقش پدر «مسعود شصت چی» با بازی مهران مدیری را ایفا کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لی لی

      من این سریالو نگاه می کنم ;)

      بد نیست، قسمتهای طنز داره D:

      مخصوصا" طرز حرف زدن "سی سی" همسر جمشید! :))

    • لی لی

      وای منفی ها رووووو :))

      چقدر طرفدار داره مهران مدیری! ;)

      خب شما نبینید!

      من خوشم میاد! p:

    • سميه

      ما هم همهء قهوهء تلخ رو ديديم ولي آخرش كه چي؟!
      به هيچ جا نرسيد
      بپا سرخورده نشي لي لي عزيز...

      پاسخ ها

      • لی لی

        سمیه جان سرخورده چرا؟!
        من فقط واسه سرگرمی می بینم
        نه واسه جایزه..
        تازه من قهوه ی تلخو تموم قسمتهاشو فرصت نشد ببینم
        حالا این مجموعه هم آخری نداشته باشه مهم نیس!
        زیاد سخت نگیر...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج