۴۳۱۷۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرشته نجات ۸ آذر؛ آقای هور دردسرساز

پیتر هور، هوادار افراطی استرالیایی در بازی ۸ آذر ایران و استرالیا که تور دروازه ایران را پاره کرد در واقع فرشته نجات ایران بود.

آی اسپورت: هولیگانی که باعث شد بازی برای ده دقیقه متوقف شود و بازگشت طلایی ایران در آن بازی پس از آن وقفه اتفاق افتاد. خرابکاری‌های بیشتر هور را را در اینجا می‌خوانید.

* ۴ نوامبر ۱۹۹۷: دویدن داخل پیست سوارکاری "فلمینگتون" در ملبورن کاپ. این اولین خرابکاری پیتر هور به حساب می‌آید و واو ی یک ماه را در زندان "پورت فیلیپ"سپری کرد.

* ۲۷ نوامبر ۱۹۹۷: بدون اینکه دعوتی داشته باشد در مراسم خاکسپاری "مایکل هوچنس" شرکت کرد و در حین سخنرانی یکی از مسئولان فریاد زد:"من ظهور می کنم."

* ۲۹ نوامبر ۱۹۹۷: او داخل زمین دوید و در حالیکه استرالیا با نتیجه ۲ بر صفر از ایران در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ پیش بود وارد میدان شد و تور دروازه ایران را پاره کرد. این موضوع سبب شد تا ایرانی ها خود را بازیابند و گل‌های خورده را جبران کنند.

فرشته نجات 8 آذر؛ آقای هور دردسرساز

* ۳۰ ژانویه ۲۰۰۰: پیتر هور در حین برگزاری دیدار فینال اوپن استرالیا بین آندره آغاسی و کافلنیکف، با دویدن داخل میدان، رقصیدن و پریدن از روی تور، اختلال ایجاد کرد.

* یک اکتبر ۲۰۰۰: او از حفاظ پرید و در حالیکه یک ساز بادی استرالیایی به دست داشت، در برگزاری رقابت‌های دوی ماراتن المپیک ۲۰۰۰ سیدنی اختلال ایجاد کرد.

* ۱۷ ژانویه ۲۰۰۱: پیتر هور در حین برگزاری دیدار کریکت تیم‌های "استرالیا" و "وست ایندیس" در "سیدنی کریکت گراند" در حالیکه دامن به پا کرده بود وسط زمین نشست که نیروهای امنیتی وی را بازداشت کردند.

* اوت ۲۰۰۱: "پیتر هور" در حین برگزاری شوی لباس زنانه در بریسبین به صحنه دوید و به "سارا اوهار" گفت که برای شوهرش "لاشلان مورداک" پیغامی دارد.

* ژوییه ۲۰۰۲: او به ۳۵ پناهجو کمک کرد تا از یک مرکز مهاجرتی فرار کنند. پناهجویان در بیابانی خشک بدون آب و غذا و با درجه حرارت دو درجه زیر صفر سرگردان شدند. "پیتر هور" به همین دلیل سه ماه زندانی شد.

* ۱ مارس ۲۰۰۶: با قفسی پر از گربه پیش از دیدار تیم‌های "نیوکاسل نایتز" و "پاراماتا ایلس" با یک سه چرخه وارد زمین شد و توپ را شوت کرد.

* ۱۴ دسامبر ۲۰۰۶: "سیدنی مورنینگ هرالد" گزارش داد که "پیتر هور" در حین برگزاری کنسرت "رابی ویلیامز" از سقف سالن آویزان شده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج