۴۳۲۰۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

Duke جدید تا چند روز دیگر رونمایی می شود

«رندی پیچ‌فورد» (Randy Pitchford)، مدیر استودیوی بازی‌سازی Gearbox، به تازگی گفته است که برای روز اول دسامبر، برنامه‌های بزرگی در سر دارند و می‌خواهند یک بازی جدید معرفی کنند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: «رندی پیچ‌فورد» (Randy Pitchford)، مدیر استودیوی بازی‌سازی Gearbox، به تازگی گفته است که برای روز اول دسامبر، برنامه‌های بزرگی در سر دارند و می‌خواهند یک بازی جدید معرفی کنند.
Duke جدید تا چند روز دیگر رونمایی می شود
استودیوی بازی‌سازی Gearbox سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «سرزمین‌های مرزی» (Borderlands) و «دوک نوکم» (Duke Nukem) است. پیچ‌فورد در توییتر خودش به این موضوع اشاره داشته که ممکن است این بازی، قسمت جدیدی از Duke باشد.

یکی از طرفداران در توییتر از پیچ‌فورد خواسته است که بازی جدیدی با ادغام دو مجموعه‌ی Gears of War و Duke Nukem بسازند و مدیر استودیوی بازی‌سازی Gearbox در پاسخ گفته است: "در روز اول دسامبر، از چیزی رونمایی می‌کنیم که احتمالا خیلی خوشحالت می‌کند."

قرار است در روز اول دسامبر، مراسم اهدای جوایز The Game Awards برگزار شود. پیچ‌فورد مطمئنا به این مراسم اشاره دارد و باید منتظر رونمایی بازی جدیدی از سوی استودیوی Gearbox باشیم.

Duke جدید تا چند روز دیگر رونمایی می شود

در حال حاضر حق ساخت بازی‌های Duke Nukem به دست استودیوی Gearbox است. این استودیو، بازی نیمه‌-تمام Duke Nukem Forever را به همراه حق ساخت این مجموعه از شرکت ۳D Realms خرید و در نهایت هم بازی Duke Nukem Forever را روانه‌ی بازار کرد. با این حال، نتیجه‌ی نهایی اصلا خوب از آب در نیامده بود.

پیچ‌فورد درباره‌ی ساخت Duke جدید گفته بود: "من کل یک مجموعه را نخریدم که بتوانیم Duke Nukem Forever بازی کنیم."

می‌دانیم که استودیوی بازی‌سازی Gearbox مشغول ساخت قسمت بعدی Borderlands است. این استودیو هم‌چنین چند وقت پیش گفته بود که ساخت Brothers in Arms بعدی وارد مراحل پیش‌تولید شده، در نتیجه ممکن است شاهد رونمایی این عناوین هم باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج