۴۳۲۳۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: من بیشتر از همه عذاب می‌کشم

سرمربی تیم سایپای تهران اعتقاد دارد تیمش با دو برد پیروزی در مسیر موفقیت می افتد و شرایط خوبی پیدا می کند.

ورزش سه: حسین فرکی درباره نتایج ضعیف سایپا، انتظارات بالا از خود و تیمش، مقایسه شرایط این تیم با فولاد و سپاهان در سال های گذشته، حمایت مدیران باشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

هنوز به پایان کار نرسیده ایم

گاهی اوقات اتفاقاتی که در فوتبال رخ می دهد، قابل پیش بینی نیست. هر کسی رویه ای را برای کارش انتخاب می کند و گاهی موفق می شود و گاهی هم نمی شود. با این حال باید به این فکر کنیم که هنوز به پایان کار نرسیده ایم. به هر حال چیزی که برای ما تاکنون اتفاق افتاده، این است که نتایج خوبی کسب نکردیم. البته در جام حذفی جزو ۸ تیم برتر لیگ هستیم. بی تردید خیلی ها در این ناکامی ها نقش داشتند؛ هرچند که اعتقاد دارم مدیریت باشگاه کارش را به خوبی انجام داده و در عین حال کادرفنی و بازیکنان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

از داوری ضربه خوردیم

فارغ از این مسائل ما در بحث داوری ضربه خوردیم و از این موضوع ضرر کردیم. شاید اگر در بازی با صبا و نفت تهران آن اتفاقات از ناحیه داوری نمی افتاد، اکنون ۴ امتیاز دیگر داشتیم و این تعداد امتیاز می توانست ما را پنجم یا ششم لیگ کند.

انتظارات از من و سایپا بالا است

انتظارات از من و سایپا بالا است و قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول راضی کننده نیست. من بارها مسائلی را گفتم که نیاز به زمان داریم. در مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تغییرات زیادی رخ داده و نسبت به گذشته شرایط متفاوت شده است. شاید وقفه هایی که در لیگ برتر بوده نیز در این نتایج تاثیرگذاشته است.

برخی بازیکنان انتظارات را برآورده نکردند

برخی بازیکنان سایپا خودشان هم از عملکرد خودشان در این فصل رضایت ندارند. ما که سابقه برخی بازیکنان را می دانیم، درک می کنیم که این نفرات نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. برای رها شدن از این گردابی که ایجاد شده، فقط باید خودمان به خودمان کمک کنیم. هرچند که اعتقاد دارد اگر دو برد متوالی کسب کنیم، مشکلات ما رفع خواهد شد.

در فولاد و سپاهان هم شرایط اینگونه بود

من تجربه کار کردن در این شرایط سخت را داشته ام. در فولاد و سپاهان هم این مسائل وجود داشت اما در پایان فصل قهرمان شدیم. در آن روزها بازیکنان شرایط را درک کردند و هرچه در توان داشتیم، گذاشتیم تا به موفقیت برسیم. شاید در سایپا زمان ببرد که بازیکنان خود را باور کنند و اگر این اتفاق بیفتد و دو برد کسب کنیم، مسیرمان هموار می شود.

من بیشتر از همه عذاب می کشم

مدیرعامل باشگاه، اقای درویش در این مدت نهایت محبت را به من داشته است و از او تشکر می کنم. من و درویش با هم به مجموعه سایپا ورود کردیم و او به خوبی بر مسائل ورزشی اشراف دارد. قطعا هیچ کس بیشتر از من از نتایج تیم عذاب نمی کشد و ناراحت نیست. امیدوارم در ادامه بتوانیم جواب اعتماد مدیریت را بدهیم. من برای درویش هم بسیار نگران هستم.

ترابی پیشنهاد خارجی ندارد

برای مهدی ترابی هیچ پیشنهاد رسمی از خارج از کشور نیامده است. وقتی چیزی رسمی نیست بهتر است درباره اش صحبتی نکنیم.

مصمم به شکست استقلال خوزستان هستیم

بازی با استقلال خوزستان بازی دشواری است. قهرمان فصل گذشته لیگ تقریبا اسکلت خود را حفظ کرده و چند سالی است بازیکنانش در کنار هم بازی می کنند. کار سختی داریم اما مصمم هستیم تا پیروز شویم. باید این اتفاق رخ بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج