۴۳۲۷۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکوری: با دو برد جایگاه‌مان در جدول بهتر می‌شود

بازیکن تیم فوتبال سایپا می‌گوید داوران در دو بازی اخیر اشتباهاتی را به ضرر تیمش گرفته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: طی روزهای گذشته تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و خودمان را آماده دیدار فردا برابر استقلال خوزستان کرده‌ایم. متاسفانه در این فصل نتوانستیم تا به امروز نتیجه مطلوبی بگیریم و همین امر باعث شده جایگاه خوبی در جدول نداشته باشیم، اما با توجه به امتیازاتی که تیم‌ها در جدول دارند فاصله امتیازات در جدول کم است و اگر بتوانیم در یکی دو بازی به پیروزی برسیم می‌توانیم جایگاه بهتری در جدول پیدا کنیم. من فکر می‌کنم هموز در اوایل فصل هستیم و راه زیادی تا پایان باقی مانده است.

وی با اشاره به اشتباهات داوری که در یکی دو بازی اخیر برای این تیم به وجود آمده، گفت: متاسفانه در دو بازی اخیر داوران دو پنالتی اشتباه علیه تیم ما گرفتند. در این دو پنالتی هم توپ به سینه من برخورد کرد، اما داور خطای هند اعلام کرد. پنالتی‌ها صد درصد اشتباه بود، اما با توجه به فرهنگی که در باشگاه سایپا وجود دارد هیچ‌گونه اعتراضی به این موضوع نکردیم و به تصمیم داور احترام گذاشتیم. امیدواریم در بازی‌های آینده اشتباهات داوری کمتر شود.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دیدار فردای تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال خوزستان هم یکی از تیم‌های خوب ایران است که نتایج بهتری نسبت به تیم ما گرفته است، اما با این حال تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم مصمم هستند فردا با انجام یک بازی خوب مقابل این تیم به پیروزی برسیم تا ان‌شاءالله روند بردهایمان آغاز شود.

وی در پایان درباره صحبت‌هایی که مبنی بر برکناری حسین فرکی به گوش می‌رسد، گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره این مسائل صحبت کنم. مدیریت باشگاه پیش از این موضع خود را در قبال این مساله اعلام کرده بود. آقای درویش بارها از آقای فرکی حمایت کردند و ما هم به عنوان بازیکن تلاش می‌کنیم جواب این حمایت‌ها را بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج