۴۳۳۰۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بوستانی: بازی حساس برابر استقلال داریم

مربی دروازه بان های تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار روز پنجشنبه مقابل استقلال با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال جبران شکست در جام حذفی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: کریم بوستانی در خصوص بازی امروز تیم های صبای قم و استقلال تهران که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود اظهار کرد: بازی حساس و مهمی برابر تیم استقلال داریم، چند روز پیش نیز در چارچوب رقابت های جام حذفی با این تیم روبرو شدیم که در آن بازی تیم استقلال در ضربات پنالتی و تکیه بر شانس و احتمالات توانست تیم ما را شکست دهد.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال صبای قم افزود: اما در دیدار امروز شرایط متفاوت است و این بار ما با استفاده از امتیاز میزبانی به دنبال جبران نتیجه جام حذفی هستیم. خوشبختانه در هفته گذشته بودجه ای به تیم تزریق شده و تمام بازیکنان صبا با انگیزه کافی، از آمادگی کامل برای کسب سه امتیاز مقابل آبی پوشان برخوردار هستند.

بوستانی همچنین در مورد پیش بینی جایگاه پایان فصل صبای قم در جدول رده بندی لیگ شانزدهم گفت: مردم نباید تیمی را که با بودجه ای بسیار محدود بسته شده است را با تیم های متمول مقایسه کنند. با اینکه باشگاه صبا از امکانات مالی زیادی بهره مند نیست اما سعی کادرفنی بر این است که با جذب چند بازیکن جدید و همچنین تلاش بازیکنان فعلی، بتوانیم در پایان فصل در بین شش یا هفت تیم ابتدایی جدول لیگ برتر قرار بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج