۴۳۳۰۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند بدون آقای گل مقابل یاسین پیشرو

صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال در هفته سیزدهم این مسابقات در غیاب یکی از بهترین بازیکنان خود به دنبال جبران شکست تحمیل شده به خود از سوی کمیته انضباطی است.

خبرگزاری تسنیم: لیگ برتر فوتسال کشورمان روز پنجشنبه با دیدار تیم‌های مس سونگون و ارژن شیراز وارد آخرین هفته از نیم‌فصل نخست خود خواهد شد. این در حالی است که این هفته همچنان تحت تأثیر حواشی دیدار گیتی پسند - حفاری و حکم کمیته انضباطی مبنی پیروزی ۶ بر صفر حفاری در مسابقه یادشده است. حفاری می‌خواهد ثابت کند که لیاقت سه امتیاز بازی مقابل گیتی پسند را داشته است و گیتی پسند نیز تلاش می‌کند باخت مقابل حفاری را جبران کند. در زیر اشاره‌ای به دیدارهای این هفته خواهد شد:

مس سونگون - ارژن شیراز
این دیدار با درخواست باشگاه ارژن یک روز زودتر برگزار می‌شود. مس با بهره بردن از دروازه‌بان اصلی تیم ملی یعنی علیرضا صمیمی درون دروازه‌اش، تنها ۱۶ گل خورده و از این لحاظ از سایر تیم‌ها پیش است. مس می‌خواهد با کسب پیروزی در این دیدار،‌ رتبه دومی خود را در پایان نیم‌فصل قطعی کند. این تیم که پس از شکست هفته دهم مقابل گیتی پسند دو برد شیرین کسب کرده است، کار سختی مقابل ارژنی دارد که در پنج دیدار گذشته خود،‌ به چهار پیروزی و یک تساوی دست یافته و اینک به رده هشتم جدول رسیده است.

یاسین پیشروی قم - گیتی پسند اصفهان
تیم قمی در شش دیدار گذشته خود فقط در یک بازی آن هم مقابل طرح و توسعه قعرنشین به پیروزی رسیده و تا رده هشتم جدول هم پایین آمده است. گیتی پسند صدرنشین اما با احتساب حکم کمیته انضباطی و باخت مقابل حفاری اهواز، اولین شکست خود را متحمل شد تا تنها خط تیره جدول لیگ برتر نیز پر شود. این تیم که با ۵۱ گل زده بهترین خط حمله را دارد، انگیزه زیادی برای جبران نتیجه اعلام شده برابر حفاری دارد تا بتواند در انتهای نیم‌فصل، فاصله خود را با دیگر رقبا افزایش دهد. به گفته عراقی‌زاده، قائم‌مقام باشگاه اصفهانی بازیکنان گیتی پسند در هفته‌های آتی با انگیزه‌ای مضاعف به میدان خواهند رفت تا امتیازات از دست رفته مقابل حفاری را جبران کنند. تیم صدرنشین در این دیدار،‌ مهدی جاوید (آقای گل لیگ برتر) و علی عابدین را به دلایل انضباطی به همراه ندارد،‌ اتفاقی که به نظر نمی‌رسد برای صدرنشین لیگ مشکل‌ساز شود، چرا که این تیم به اندازه کافی بازیکن شاخص و ملی‌پوش دارد.

فرش‌آرای مشهد - شهرداری ساوه
این دو تیم میانه پایین جدول هفته گذشته مقابل حریفان خود به نتیجه مساوی رسیدند. فرش‌آرا که سه بازی است در کسب پیروزی ناموفق است، هفته گذشته یک امتیاز به طرح و توسعه الوند داد. شهرداری ساوه هم که با شش تساوی از این حیث نسبت به سایر تیم‌ها پیش افتاده، با پیروزی دو هفته قبلش مقابل تیم قعرنشین، تا حدودی خود را از انتهای جدول نجات داد، اما با تساوی خانگی این تیم مقابل یاسین پیشرو، این ذهنیت ایجاد شد که روند نزولی این تیم ادامه خواهد داشت.

حفاری اهواز - مقاومت البرز
هر دو تیم این دیدار از بازی‌هایی پرحاشیه بازمی‌گردند. مقاومت با کسب تساوی مقابل تأسیسات دریایی در روزی که شمسایی به خاموش شدن اسکوربورد اعتراض شدید داشت، پا به این دیدار می‌گذارد. این تیم با ۲۲ گل زده، دومین خط حمله ضعیف لیگ و با ۲۵ گل خورده، چهارمین خط دفاع باکیفیت لیگ برتر را در اختیار دارد و امیدوار است با پیروزی در اهواز، خود را از انتهای جدول دور کند. حفاری هم که هفته گذشته با حکم کمیته انضباطی پیروزی پرگلی کسب کرد،‌ هم‌امتیاز با دبیری و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، به جایگاه سوم جدول رسیده‌اند. شاگردان علاسوند می‌خواهند ثابت کنند که شایسته پیروزی مقابل گیتی پسند بوده‌اند.

تأسیسات دریایی - شهروند ساری
شاگردان وحید شمسایی پس از سه پیروزی روحیه‌بخش، به دو تساوی متوالی رسیدند و همین باعث شد از صدر جدول دورتر شوند. این تیم با ۲۱ گل خورده،‌ از دومین خط دفاع برتر لیگ سود می‌برد و در صورت پیروزی در این دیدار و لغزش بالانشینان،‌ می‌تواند حتی به رده دوم جدول نیز برسد. شهروند نیز هفته گذشته با تحمل شکست مقابل دیگر تیم مدعی قهرمانی یعنی مس سونگون، در رده ششم جدول ماند. این تیم با ۴۵ گل زده دومین خط حمله گلزن لیگ و نیز با ۴۴ گل خورده، سومین خط دفاع ضعیف لیگ را در ترکیب دارد. شهروند می‌تواند با شکست تأسیسات در تهران که کار سختی به نظر می‌آید،‌ جای این تیم را در پایان نیم‌فصل نخست در رده پنجم جدول بگیرد.

آذرخش بندرعباس - دبیری تبریز

آذرخش در هشت بازی پی در پی شکست خورده و روحیه مناسبی برای این دیدار ندارد. شاگردان روزپیکر با 17 گل زده بدترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند و امیدوارند در تعطیلات نیم‌فصل بتوانند نقاط ضعف متعددشان را برطرف کنند. در آنسوی میدان، دبیری برعکس آذرخش روحیه خوبی برای آخرین بازی نیم‌فصل اول دارد. این تیم در پنج دیدار اخیر خود در لیگ به چهار پیروزی رسیده و اینک هم‌امتیاز با حفاری و به خاطر تفاضل گل کمتر، بیخ گوش این تیم در رده چهارم جدول قرار دارد.

دانشگاه آزاد تهران - طرح و توسعه الوند

این دیدار را می‌توان جدال بحران‌زده‌ها نامید. هر دو تیم با کسب چهار امتیاز از ۱۲ بازی، وضعیت بدی را در رده‌های انتهایی جدول می‌گذرانند. دانشگاه آزاد شش شکست پیاپی را پشت سر گذاشته است، اما طرح و توسعه پس از تحمل پنج شکست، هفته گذشته مقابل فرش‌آرای مشهد مساوی کرد و امیدهای خود را برای ادامه فصل زنده نگه داشت. هر دو تیم می‌توانند با پیروزی در این مسابقه، گام بلندی برای نجات خود از انتهای جدول در نیم‌فصل دوم بردارند، هرچند تیم بازنده وضعیت بسیار بدی را در پایین جدول تجربه خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج