۴۳۳۳۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرز: قصه عشق زیدان و رئال ضامن موفقیت است

زین الدین زیدان از اسطوره ای که به عنوان بازیکن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده بود، به آرامی تبدیل به مربی شد که یازدهمین عنوان قهرمانی را برای رئال مادرید به ارمغان آورد و این باعث شگفتی همگان شده است اما رئیس باشگاه معتقد است که قصه عشق میان مرد فرانسوی و غول اسپانیایی ضامن موفقیت است.

وبسایت نود: زیدان طی ۴۸ دیداری که هدایت کهکشانی ها را به عهده گرفته، تنها دو بار متحمل شکست شده است و بعد از اینکه در اولین فصل حضور خود به عنوان سرمربی، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، حالا در مسیر فتح لالیگا نیز قرار دارد و ۶ امتیاز با رقیب دیرینه خود بارسلونا اختلاف ایجاد کرده است.

پرز در مصاحبه ای اختصاصی با AFP گفت:

همیشه گفته ام که او به عنوان بازیکن تاریخ این باشگاه را تغییر داد و برای ما گزینه ای آسان بود. او کسی است که برای ارائه آینده ای جدید و ممتاز به اینجا آمده است... بدیهی بود که او کار بزرگی انجام خواهد داد. این یک داستان عاشقانه زیبا و ابدی است و به همین خاطر است که از نتایج به دست آمده و نتایجی که تحت هدایت او در راه است تعجب نکرده ام.

سال گذشته زیدان زندگی ما را تغییر داد. از ۴ ژانویه سال گذشته تاکنون تقریباً یک سال شده است که زیدان روی کار آمده و در این مدت تنها یک شکست در لیگ و یکی در لیگ قهرمانان اروپا داشته است. به همان اندازه که از نقطه نظر حرفه ای خیلی خوب کار می کرد، به خاطر اینکه بازیکنی بزرگ بود، بر بازیکنان تسلط دارد. او یکی از بهترین های تاریخ بود. وقتی او چیزی می گوید، وقتی با بازیکنان صحبت می کند، از اقتدار و به رسمیت شناخته شدن لازم، برخوردار است.
کریستیانو رونالدو هم اخیراً قرارداد خود با باشگاه را تا پنج سال دیگر تمدید کرده و به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه به درخشش خود ادامه می دهد. پرز در این باره گفت:

کریستیانو هم خاص است. آمار او گویای همه چیز است. ما از کریستیانو راضی هستیم. بیشتر از پولی که برای او پرداخت کرده ایم، به ما بخشیده است. او قرارداد خود را تا پنج سال دیگر تمدید کرد و به انجام این کار افتخار می کنیم.

رئال مادرید به مدت ۱۱ سال گذشته بالاترین گردش مالی را داشت، اما سال گذشته علیرغم قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با ۶۷۹ میلیون یورو و بایرن مونیخ با ۶۲۷ میلیون یورو گردش مالی بیشتری نسبت به این تیم (۶۲۰ میلیون یورو) داشتند. پرز در این رابطه افزود:

وقتی برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ ریاست باشگاه را به عهده گرفتم، تیم های انگلیسی به خصوص منچستر یونایتد بیشترین درآمد را در دنیای فوتبال کسب می کردند. ما از هر لحاظ ۱۵ سال موفقیت را تجربه کرده ایم، که شامل مسائل اقتصادی هم می شود. می دانیم که باید با تیم های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی رقابت کنیم و روی این مسئله کار می کنیم.
به عنوان بخشی از برنامه های توسعه اقتصادی باشگاه، رئال مادرید در نظر دارد تا سال آینده با هزینه ای ۴۰۰ میلیون یورویی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بهبود بخشد و هدف آنها بهبود تجربه هواداران و همچنین تولید درآمد بیشتر از طریق امکانات شرکت های بزرگ است:

من معتقدم که اگر رئال مادرید در هر پست بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد، پس درآمد زایی مشکلی نخواهد بود.

در پایان فلورنتینو پرز در آستانه ال کلاسیکو اظهار امیدواری کرد که روند شکست ناپذیری رئال مادرید به ۳۳ بازی برسد:

نمی خواهم بگویم که ال کلاسیکو تنها یک بازی مثل بازی های دیگر است. این بازی بسیار مهمی است و معنی خاصی دارد. این مسابقه از اهمیت جهانی برخوردار است و در سراسر جهان مثل فینال جام جهانی توسط صد ها میلیون نفر از مردم دیده خواهد شد. اینکه دو غول اسپانیایی چطور موفق به انجام چنین کاری شده اند [ایجاد اعتیاد و علاقه میان فوتبال دوستان]، چیزی فراتر از حد تصور است. مطمئناً پیروزی در بارسلونا خوب است، اما پیروزی مهمترین چیز است؛ از آنجایی که امسال رؤیای قهرمانی در لالیگا را داریم، به دنبال ۳ امتیاز این مسابقه خواهیم بود.

فلورنتینو پرز مصمم است تا امسال رئال مادرید فاتح سه گانه شود؛ این تیم با هدایت زیدان تاکنون فاتح لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اروپا شده و جام باشگاه های جهان را نیز پیش رو دارند:

فتح هر سه عنوان قهرمانی فوق العاده رضایت بخش خواهد بود. ما قبلاً در سال ۲۰۱۴ سه عنوان قهرمانی به دست آورده ایم - لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان - و به دنبال تکرار آن در این فصل هستیم. این هدف اصلی ماست، و اگر بتوانیم علاوه بر اینها عناوین بیشتری فتح کنیم، بهتر است چون هدف ما ادامه تاریخ سازی و رسیدن به عنوان بهترین تیم قرن است.

ما در مسیر فتح لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری و لالیگا هستیم و ۳۲ بازی بدون شکست را سپری می کنیم و همینطور خواهد ماند چون با شناختی که از زیدان و بازیکنان دارم، فکر می کنم در مسیر درستی هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج