۴۳۳۴۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واحدی: قهرمانی‎ام باورشان نمی‎شد

قهرمان اسنوکر جهان گفت: با قهرمانی در مسابقات جهانی قطر به نصف هدفی که در زندگی ورزشی‎ام ترسیم کرده بودم، رسیدم.

خبرگزاری تسنیم: سهیل واحدی در خصوص کسب عنوان نخست در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان، اظهار داشت: پیش از اینکه در مسابقات قهرمانی جهان قطر شرکت کنم، تمرینات زیادی را پشت سر گذاشته بودم و با آمادگی کامل در این پیکارها حضور یافتم. نهایت تلاشم را به کار بسته و ایراداتی را که در بازی داشتم، پیدا و رفع کرده‎ بودم. البته هنوز ایرادهای زیادی دارم و باید آنها را رفع کنم، چرا که مقابل ورزشکاران حرفه‎ای نباید هیچ‌گونه ضعفی داشته باشم.

وی با بیان اینکه به سبب این قهرمانی بسیار خوشحالم، افزود: حقیقت ماجرا این است که با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته بودم، فکرش را می‎کردم که به عنوان قهرمان دست پیدا کنم. در هر بازی با تمام وجودم بازی کردم و فقط یک هدف داشتم و آن چیزی جز قهرمانی نبود. از امروز با این قهرمانی در کنار حسین وفایی، دیگر ورزشکار کشورمان در رقابت‎‎های حرفه‎ای حضور خواهم داشت.

واحدی خاطرنشان کرد: بازی با حریف آلمانی‎ام سخت‎ترین دیدار و پیکار با ورزشکار ایرلند شمالی در مرحله نیم ‎نهایی هم واقعاً نفسگیر بود. همه می‎گفتند این بازی، فینال است.

عضو تیم ملی ایران و قهرمان اسنوکر جهان گفت: از این به بعد دیگر نمی‎توانم در مسابقات آماتوری شرکت کنم. حالا راه برای خیلی‎ها باز و ایجاد انگیزه شده است که بیاید جای من را بگیرد. مسئولان فدراسیون جهانی من را می‎شناسند و می‎دانند چقدر زحمت کشیده‎ام و همه آنها برایم خوشحال هستند. آنها می‎گفتند که موفقیتم به حق بود، اما با این وجود هنوز به نصف هدفم هم نرسیده‌ام. هنگامی که بتوانم در بخش حرفه‎ای‎ها بدرخشم، به تمام هدفم رسیده‎ام. کارم بسیار سخت است و در بخش حرفه‎ای‎ها هر بازی حکم یک فینال را دارد.

واحدی عنوان کرد: خیلی‎ها باورشان نمی‎شد من از ایران، کشوری که سالیان زیادی بیلیارد نداشته است، آمده‎ام و مقابل این نفرات برنده شده‎ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج