۴۳۳۵۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بررسی حادثه قطار سمنان در دستور کار مجلس

نماینده مردم ساری در مجلس از در دستور کار بودن حادثه قطار سمنان در اولین جلسه کمیسیون عمران خبر داد و تاکید کرد: اگر زمینه حضور آقای آخوندی برای ادای توضیحات در جلسه صحن علنی به وجود نیاید، قطعا در کمیسیون عمران به موضوع رسیدگی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم ساری در مجلس از در دستور کار بودن حادثه قطار سمنان در اولین جلسه کمیسیون عمران خبر داد و تاکید کرد: اگر زمینه حضور آقای آخوندی برای ادای توضیحات در جلسه صحن علنی به وجود نیاید، قطعا در کمیسیون عمران به موضوع رسیدگی خواهد شد.

محمد دامادی گفت: عذرخواهی و استعفای مدیرعامل شرکت راه‌آهن و عذرخواهی وزیر راه و شهرسازی از جنبه اخلاقی و مشی مدیریتی اقدام خوبی بود، اما از جنبه حقوقی این مساله چیزی از وظیفه کاری این آقایان کم نمی‌کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا حادثه قطار سمنان مثل زلزله رودبار و منجیل تا سالیان دراز از ذهن مردم پاک نخواهد شد. تاریخ وقوع زلزله رودبار و منجیل برای مردم محلی تبدیل به مبنای محاسبه همه چیز شد حتی مردم وقتی می‌خواستند درباره تاریخ تولد خود یا اعضای خانواده‌شان صحبت کنند از یکدیگر می‌پرسیدند مثلا فلانی قبل از فاجعه زلزله به دنیا آمده است یا بعد از آن.

وی خواستار حضور وزیر راه و شهرسازی در اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی شد و افزود: اینکه وزیر از مردم آذربایجان عذرخواهی کرد اقدام خوبی است، اما این مساله چیزی از بار مسئولیتی که ایشان بر عهده دارد کم نمی‌کند. ایشان مدت‌هاست که از کنترل هوشمند خطوط ریلی (اتوماسیون ریلی) صحبت می‌کنند، اما حادثه قطار سمنان نشان داد که این مساله آنطور که وزیر تبلیغ می‌کرد،‌ نیست؛ بنابراین بر هیات رییسه مجلس است تا زمینه حضور ایشان در اولین جلسه کاری مجلس را فراهم کنند تا نمایندگان مردم علل و چرایی وقوع این حادثه دردناک را بدانند.

نماینده مردم ساری در مجلس در عین حال از دستور کار بودن این مساله در اولیه جلسه کمیسیون عمران خبر داد و افزود: اگر به هر دلیل زمینه حضور آقای آخوندی برای ادای توضیحات درباره دلایل و علل حادثه قطار سمنان فراهم نشود، قطعا کمیسیون عمران این مساله را در دستور کار خواهد داشت و با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان ورود جدی به مساله خواهد داشت. یکی از ابهامات نمایندگان مجلس چگونگی وقوع حادثه قطار با وجود تاکید وزیر بر اتوماسیون خطوط ریلی است که در جلسه کمیسیون عمران مورد سوال اعضای کمیسیون قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج