۴۳۳۶۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دخترانی که فقط سوژه عکاسان شدند

ایرانی ها در مسابقات قهرمانی جهان اتریش فقط یک فینالیست داشتند، محمد کیادربندسری بیست و پنجم شد و به فینال رفت. جعفری که سی و چهارم شد، بقیه اوت شدند. چهار دختر ایرانی هم بین ۱۰۰ نفر، ۹۶ تا صدم شدند

دخترانی که فقط سوژه عکاسان شدند

تماشا: ایرانی ها در مسابقات قهرمانی جهان اتریش فقط یک فینالیست داشتند، محمد کیادربندسری بیست و پنجم شد و به فینال رفت. جعفری که سی و چهارم شد، بقیه اوت شدند. چهار دختر ایرانی هم بین 100 نفر، 96 تا صدم شدند

برای اولین بار اتفاق افتاد؛ یک اسکی باز ایرانی در بین 30 نفر اول. در مسابقات بین المللی که در خارج از ایران برگزار می شود تا حالا پیش نیامده بود که اسکی بازی از ایران بتواند از مرحله مقدماتی صعود کند اما دیروز در مسابقات قهرمانی جهان که در اتریش برگزار می شود، محمد کیادربندسری در رقابت با 131 اسکی باز در دور مقدماتی مارپیچ بزرگ با رتبه 25 به فینال راه پیدا کرد.

دخترانی که فقط سوژه عکاسان شدند

طبق قوانین فدراسیون جهانی تنها اسکی بازانی می توانند به فینال برسند که در مرحله مقدماتی در بین ۳۰ نفر قرار بگیرند. او دیشب در فینال مسابقه داد. کیادربندسری تنها اسکی باز موفق ایران در این رقابت ها بود. مرتضی جعفری در رده سی و چهارم قرار گرفت، پوریا و حسین ساوه شمشکی اوت کردند.

در مسابقات زنان هم نتایج همیشگی برای اسکی بازان دختر ایران تکرار شد. زیبا کلهر، فاطمه کیادربندسری، مرجان و میترا کلهر در رده های ۹۶ تا ۱۰۰ قرار گرفتند، دقیقا در آخرین رده ها اما حضور آنها در این مسابقات برای عکاسان جالب بود چرا که روی شلوار اسکی شان، شلوارک گشاد پوشیده بودند.

اسکی بازان برای گرفتن سهمیه بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در مسابقات جهانی شرکت کرده اند. امتیازات این مسابقات در گرفتن سهمیه محسوب می شود. اسکی بازان تا پایان آذرماه برای گرفتن سهمیه فرصت دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسیم

      تیتر مزخرفی زدید

    • يكي

      نريد سنگين تريد خوب/96تا 100!

      پاسخ ها

      • من

        همین میشه 4ام از آخر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج