۴۳۳۶۵۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ساعت گِرد اپل ۲۰۱۷ می آید

در دنیای فناوری‌های پوشیدنی دو خبر قابل‌توجه دیده می‌شود: یکی ساعت هوشمند گرد اپل که ممکن است ۲۰۱۷ بیاید و دیگر خرید کمپانی پبل توسط فیت بیت به قیمت حدود ۴۰ میلیون دلار!

خبرآنلاین: در دنیای فناوری‌های پوشیدنی دو خبر قابل‌توجه دیده می‌شود: یکی ساعت هوشمند گرد اپل که ممکن است ۲۰۱۷ بیاید و دیگر خرید کمپانی پبل توسط فیت بیت به قیمت حدود ۴۰ میلیون دلار!

ثبت اختراع جدید اپل در USPTO حکایت از ساخت ساعت هوشمند گرد این کمپانی دارد که می‌تواند رقبای خود به‌خصوص موتو ۳۶۰ را از میدان به در کند.

توضیحات مندرج در سند مذکور نشان می‌دهد ساعت هوشمندی با شکل سنتی دایره‌ای طراحی‌شده است که باهدف ترغیب سنتی بازان به خرید یک محصول هوشمند ساخته می‌شود.
ساعت گِرد اپل 2017 می آید

منطقی است اپل پس از ساخت یک مدل چهارگوش به‌سوی ساخت ساعت‌گرد برود تا کاربران علاقه‌مند به این نوع طراحی را از دست ندهد و برای اینکه متهم به شبیه‌سازی با موتو ۳۶۰ نشود از تمام پیکسل‌ها و فضای خالی استفاده می‌کند تا حداکثر تراکم را به‌دست آورد، نکته‌ای که در موتو ۳۶۰ عملاً نادیده گرفته‌شده است.

البته اپل ثبت اختراعات زیادی کرده که با توجه به شرایط بازار هرگز تجاری نشده‌اند اما تا آن موقع در دنیای اندرویدی ساعت هوشمند «گی یر اس ۳ فرانتی یر» سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل تایزن جانشین خوبی برای آن خواهد بود.
ساعت گِرد اپل 2017 می آید

خرید پبل توسط فیت بیت

فیت بیت / FitBit سازنده دستبند و ردیاب سلامت هوشمند برند پبل/ Pebble، سازنده ساعتهای هوشمند را خرید.

اکانت رسمی توئیتر کمپانی پبل با انتشار پستی این معامله را تأیید کرده است و گفته می‌شود رقم پیشنهادی بین ۳۴ تا ۴۰ میلیون دلار است که هنوز جزییات مشخص نشده است.

جالب اینجاست که سال ۲۰۱۵ سیتیزن پیشنهاد خرید پبل را به مبلغ ۷۵۰ میلیون دلار داد و سپس اینتل پا به میدان گذاشت و ۷۰ میلیون دلار پیشنهاد داد که هر دو پیشنهاد توسط «اریک میگی کوفسکی» مدیر اجرایی پبل رد شد و حالا پس از بحران مالی شدیدی که گریبان پبل را گرفته، قرار است حداکثر ۴۰ میلیون دلار توسط فیت بیت پرداخته شود تا بدهی‌های پبل تسویه شود.

پبل در اکتبر امسال مدل جدید ساعت هوشمند خود را در حالی رونمایی کرد که در مارس بیش از ۲۵ درصد از نیروهای خود را اخراج کرده بود.

سپس بدهی ۲۸ میلیون دلاری باعث شد تا میگی کوفسکی اعلام کند قرار است از بانک وام بگیرد تا ورشکست نشوند. اما دوباره اخراج ۴۰ درصد از نیروی کار حاشیه‌ساز شد.

البته فیت بیت هم وضعیت خوبی ندارد و درحالی‌که سهام این کمپانی در سال ۲۰۱۵ بیش از ۵۰ دلار ارزش پیداکرده بود، امروز هر سهم فقط ۸.۴۰ دلار می‌ارزد.

ساعت هوشمند اپل و سایر رقبا در کنار استقبال کم کاربران به‌طورکلی از ساعت‌های هوشمند باعث شده است تا خبری از رونق برای فناوری‌های پوشیدنی نباشد.

فیت بیت فلکس ۲ / عکس زیر
ساعت گِرد اپل 2017 می آید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج