۴۳۳۶۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کونته: بازی فردا آزمون بزرگی برای ما است

سرمربی ایتالیایی چلسی در آستانه بازی با منچستر سیتی از جو حاکم در رختکن تیمش ابراز خوشحالی کرد.

وبسایت نود: آنتونیو کونته در نشست خبری خودش پیش از بازی حساس فردا در خانه منچستر سیتی ضمن تمجید از پپ گواردیولا عنوان کرد چلسی می خواهد در این بازی نشان دهد نسبت به تیم ابتدای فصل تغییر کرده و در مسیر پیشرفت قرار دارد.

کونته به نقل از وبسایت رسمی باشگاه چلسی در نشست خبری به خبرنگاران گفت:

دی بروینه برای چلسی بازی کرد و واقعا بازیکن بزرگی است. مایه افسوس است که الان برای تیم دیگری بازی می کند. او بازیکن فوق العاده ای برای منچستر سیتی است. برای او پس از بازی فردا آرزوی موفقیت می کنم.

در حال حاضر مصدومی نداریم اما باید وضعیت یک یا دو بازیکن را بررسی کنیم. به ترکیب تیم در بازی های آخر دست نزدم چون این بازیکنان شایسته حضور در ترکیب اصلی تیم هستند. من برای بازیکنان حاضر در ترکیب و همچنین آن هایی که روی نیمکت و یا سکوها می نشینند خوشحال هستم. جو مناسبی در تیم حاکم است.

بازی فردا آزمون بزرگی برای ما و سیستم جدید تیم است. می دانیم بازی آسانی نخواهد شد چون باید با تیم واقعا خوبی که ایده فوتبالی خوبی دارد بازی کنیم. ما می خواهیم نشان دهیم خوب کار کردیم و در حال رشد هستیم. فردا یک فرصت دیگر است که نشان دهیم نسبت به ابتدای فصل تغییر کردیم.

مطمئنا بازی بزرگی است. ما امسال با آرسنال، لیورپول، تاتنهام و منچستر یونایتد بازی کردیم. در این لیگ همه بازی ها به نوعی بازی بزرگ محسوب می شوند چون همه دشوار هستند. این نخستین فصل حضور من در لیگ برتر است و تا به اینجا فوق العاده بوده است. من مشتاق این بازی هستم.

نیمه نخست بازی با تاتنهام خیلی سخت بود اما معمولا از این اتفاقات می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. این هفته ما نیمه نخست بازی با تاتنهام را آنالیز کردیم و من روش پیشرفت کردن در آینده را به بازیکنان نشان دادم. باید به یاد اشته باشیم مقابل تیم و مربی خوبی بازی کردیم. تاتنهام فصل پیش برای قهرمانی جنگید در حالی که ما دهم شدیم. حالا آن ها هفت امتیاز از ما عقب هستند که این دستاورد بزرگی برای ما است.

برای گواردیولا احترام زیادی قائل هستم چون او دوست دارد درباره فوتبال مطالعه کند و راه حل های جدید بیابد. انتقال دادن یک ایده و فلسفه فوتبالی به بازیکنان در زمانی کوتاه آسان نیست. گواردیولا مربی فوق العاده ای است و کار فوق العاده ای هم در منچستر سیتی انجام داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج