۴۳۴۰۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

احشام ضامن وام در چین

شماری از بانک های چین در مناطق مختلف این کشور در اقدامی عجیب در ازای پرداخت وام، اموال و دارایی وام گیرندگان از جمله احشام و محصولات کشاورزی آنان را به عنوان وثیقه دریافت می کنند.

خبرگزاری ایرنا: شماری از بانک های چین در مناطق مختلف این کشور در اقدامی عجیب در ازای پرداخت وام، اموال و دارایی وام گیرندگان از جمله احشام و محصولات کشاورزی آنان را به عنوان وثیقه دریافت می کنند.
تازه ترین بررسی ها نشان می دهد که این شیوه وام دهی بیشتر در مناطق و نواحی دور افتاده و روستایی چین که دریافت کنندگان وام، شرایط مالی خوبی ندارند صورت می گیرد.
در گزارش هایی که در همین رابطه توسط برخی رسانه های منطقه شرق آسیا از جمله تارنمای «ساوت چاینا» از هنگ کنگ منتشر شده، حاکیست: افزون بر روستاییان بسیاری از شرکت ها در نواحی غیرشهری چین نیز به دلیل نداشتن نقدینگی کافی حاضر شده اند برای گرفتن وام؛ احشام، محصولات کشاورزی، زمین و دام های خود را به عنوان وثیقه در اختیار بانک قرار دهند.
این شرکت ها اعلام کرده اند که واگذار کردن دام ها و دارایی ها به بانک در قالب اجاره، وثیقه و حتی فروش البته مخاطراتی دارد و ممکن است دیگر به آنها دسترسی نداشته باشند.
ساوت چاینا روز شنبه نوشت: بسیاری از شرکت ها در مناطق روستایی چین فاقد دارایی های نقدی کافی برای گذران امور روزانه خود هستند.
این گزارش خاطرنشان می کند که این شرکت ها و حتی مردم بعضا اموال خود از جمله زمین های کشاورزی، گاو، گوسفند و ماکیان را در اختیار بانک قرار می دهند.
همزمان برخی از دولت های محلی خواستار آن شده اند که بانک ها در اعطای وام به شرکت های روستایی انعطاف پذیری بیشتری نشان دهند تا مشکلات آنها را رفع کنند.
برخی از این شرکت ها البته گفته اند که با دادن دام های خود به بانک به عنوان وثیقه، در ماه های گذشته موفق شده اند میلیون ها یوان (واحد پول چین) وام بگیرند و مشکلاتشان را تا اندازه زیادی حل کنند.
شرکت «خویی شن چین» که در زمینه امور کشاورزی و دامداری فعالیت می کند، ‌اعلام کرده که در قبال واگذاری ۴۰ هزار راس گاو به بانک موفق شده است ۷۵۰ میلیون یوان وام بگیرد.

این شرکت می افزاید که این یکی از سریعترین راه ها برای کسب پول و حل مشکلات مالی است اما راهی ارزان قیمت به حساب نمی آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج