۴۳۴۱۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

گزارشی از قصر فوتبالیست مشهور +عکس

بکام هم اکنون برای رسیدن به آمادگی فیزیکی مطلوب سخت در پاریس مشغول تمرین است و خود را برای دیدار یکشنبه پاری سن ژرمن مقابل سوشو آماده می کند. اما خارج از مستطیل سبز سوئیتی مجلل در انتظار دیوید بکام است.

خبرگزاری مهر: بکام هم اکنون برای رسیدن به آمادگی فیزیکی مطلوب سخت در پاریس مشغول تمرین است و خود را برای دیدار یکشنبه پاری سن ژرمن مقابل سوشو آماده می کند. اما خارج از مستطیل سبز سوئیتی مجلل در انتظار دیوید بکام است.

یک سوئیت ۳۲۳ متری در هتل بریستول که شبی ۱۵۰۰ پوند کرایه آن است و در قلب پاریس تنها چند صد متر با کارخ الیزه فاصله دارد.

عد از اینکه بکام ۳۷ ساله تمام دستمزد ماهانه ۷۰۰ هزار پوند خود را به موسسه خیریه ای در پاریس اهدا کرد باشگاه پاری سن ژرمن ماهی ۲۶ هزار پوند را برای کرایه هتل در اختیار بکام قرار داد. این ستاره انگلیسی هم بدون اتلاف وقت یکی از بهترین اتاق‎های پاریس را برای خود رزرو کرد.

گزارشی از قصر فوتبالیست مشهور +عکس

اما او با پرداخت چنین پولی چه امکاناتی دریافت می کند؟ هتل این امکان را برای بکام در نظر گرفته که ۳ فرد بالغ و یا ۲ فرد بالغ و یک بچه را می تواند دعوت کند و از امکانات هتل بهره مند کند. این سوئیت شامل یک آشپزخانه، ۳ حمام مرمر، یک اتاق پذیرایی و یک اتاق خواب با ویو پانوراما از شهر است.

گزارشی از قصر فوتبالیست مشهور +عکس

اتاق پذیرایی می تواند تا ۱۲ نفر را در خود جای دهد بنابراین بکام می تواند تمام هم تیمی های خود را به صرف شامی که اریک فرچون (یکی از مشهورترین سرآشپزهای جهان) تدارک می بیند دعوت کند. پنجره این اتاق به باغ سنتی که با استایل فرانسوی طراحی شده باز می شود. اتاق نشیمن این سوئیت با بالاترین استانداردها طراحی شده است. مبل هایی با طرح قرن هجدهم با برند تایلاردات و اثاثیه و لوازم اتاق با برند مانوئل کانوواس.

گزارشی از قصر فوتبالیست مشهور +عکس

اتاق خواب اصلی این سوئیت نمایی فوق العاده از شهر پاریس را به نمایش می گذارد و بکام در ۵ ماه حضور خود در این اتاق بدون شک بهترین خاطره را از پاریس خواهد داشت. کمدهای جادار و اتاق تعویض لباس و آرایش این سوئیت مطمئنا برای ویکتوریا همسر دیوید بکام جذاب خواهد بود. اتاق خواب دوم این سوئیت که احتمالا برای بچه های بکام خواهد بود با تابلوهای نقشی آنتیک تزئین شده است.

گزارشی از قصر فوتبالیست مشهور +عکس

هر دو این اتاق خواب های حمام های اختصاصی با مساحت ۲۵ متر با مرر صورتی آئورا دارد. این حمام سونای خشک و بخار هم دارد که بکام می تواند بعد از جلسه های تمرینی سخت در آنها به آرامش برسد. از طرف دیگر پاری سن ژرمن به هیچ عنوان نگران محدودیت های رژیمی بکام در غذاها نیست چرا که یکی از بهترین سرآشپزهای جهان غذاهای او را طبخ می کند.

گزارشی از قصر فوتبالیست مشهور +عکس

سرآشپز فرچون ۵۰ ساله جوایز جهانی متعددی دریافت کرده و در سال ۲۰۰۹ از سوی مجله معتبر Le Chef به عنوان بهترین سرآشپز سال انتخاب شده است. فرچون کار خود را انقلابی در دستور طبخ سنتی فرانسه می داند. غذاهای منو هتل برستول که توسط او طبخ می شود استثنایی ترین غذاهای پاریس محسوب می شوند.

گزارشی از قصر فوتبالیست مشهور +عکس

بخشی در منوی او عبارت است از لابستر آبی ۹۰ پوند، گوشت گردن بره آغشته به شیر ۸۴ پوند، سفره ماهی دریای آزاد ۹۰ پوند و استیک ویژه بریستول برای ۲ نفره ۲۲۰ پوند. هتل بریستول تنها ۵ دقیقه پیاده تا خیابان شانزلیزه و کاخ کونکورد فاصله دارد. شانزلیزه یکی از بهترین مکان های برای خرید افراد مشهور است چرا که اکثر برندهای مشهور جهان از جمله هرمس، شنل، بوتگا ونتا و ایف سن لورن در آن قرار دارد. مسئولان هتل همچنین برای بکام یک راننده اختصاصی، دستیار او و یک بادی گارد را در نظر گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MSM

      خداییش خیلی هم چیز شاخی نبود.

    • بدون نام

      شبی 15 پوند غلطه لطفا اصلاح کنید.

    • فری

      آرزوی تجملات آنهاراندارم ولی توحسرت نظافت اماکن آنهاهستم.
      وقتی داخل سرویس بهداشتی عمومی میرم حالم بهم میخوره.

      پاسخ ها

      • شمیسا

        داخل سرویس بهداشتی عمومی!

        آره خیلی به این موضوع ارتباط داشت
        ممنون !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج