۴۳۴۸۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۱۰ فوتبالیست تحسین برانگیز ۲۰۱۶

یک پایگاه اینترنتی ویژه رشته فوتبال ۱۰ فوتبالیست با عملکرد تحسین برانگیز در سال ۲۰۱۶ را زیر ذره بین قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: در فوتبال جهان ستارگان بسیاری وجود دارند که توانسته اند با هنرنمایی در این رشته عنوان برترین ها را به خود اختصاص دهند.

در سال ۲۰۱۶ نیز جدا از ستارگان درخشانی که هر روز سرخط اخبار فوتبال جهان را از آن خود کرده اند، بازیکنانی هم وجود دارند که با حضور در دیگر تیم های فوتبال و گلزنی در برابر حریفان توجه رسانه های ورزشی را به خود جلب کرده اند.

۱. کارلوس باکا: وی یک بازیکن جوان ایتالیایی نیست و در تیم جوانان روسونری ها هم توپ نزده است.

در حالی که میلانی ها به دنبال بازگشت شهرت خود با بازیکنانی همچون جیانلوئیجی دوناروما و مانوئل لوکاتلی هستند، این باکای ۳۰ ساله و عضو تیم ملی کلمبیا است که به کمک سرخ پوشان شهر میلان آمده است.

کارلوس باکا در ۵۵ بازی نخست خود موفق به زدن ۲۶ گل شده و همچون دوران حضور خود در تیم سه ویا عملکردی خوب را از خود به نمایش گذاشته است.

۲. ایلکای گوندوغان: این هافبک که نام وی برای دو سال در فهرست ۱۰۰ بازیکن برتر سال قرار نداشت، با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای تیم دورتموند موفق به ارائه نمایشی خوب از توانایی های خود شد.

ستاره ۲۶ ساله تیم من سیتی پس از گذراندن دوران آسیب دیدگی به مدت ۵ ماه، توانست عملکردی درخشان را از خود در فوتبال آلمان و انگلستان به نمایش گذارد و نام خود را در میان ۱۰۰ بازیکن برتر جهان قرار دهد.

گوندوغان به علت استعداد بالای خود موفق شد توجه پپ گواردیولا را به خود جلب کند و به نخستین خرید فیروزه ای پوشان تبدیل شود.

۳. کوین گامیرو: این بازیکن فرانسوی پیوسته در حال گلزنی است، اما در نیمه دوم فصل ۲۰۱۵ / ۲۰۱۶ به سطحی دیگر رفت.

گامیرو با پیراهن تیم سه ویا موفق شد ۲۰ بار دروازه تیم های حریف را بگشاید که ۸ گل او در راه سومین قهرمانی پیاپی تیم اسپانیایی در لیگ اروپا بود.

گامیرو که در زمینه گلزنی از توانایی خوبی برخوردار است، در دیدار نیمه پایانی برابر تیم شاختار توانست ۳ گل به ثمر برساند و با ۲۹ سال سن موفق شد سران باشگاه اتلتیکو مادرید را وادار به پرداخت ۳۲ میلیون یورو برای آوردن وی به ورزشگاه ویسنته کالدرون کند.

۴. ساموئل اومتیتی: کمتر بازیکنانی یافت می شوند که در سن ۲۲ سالگی به تیم بارسلونا بپیوندند و بلافاصله در ترکیب تیم نخست قرار بگیرند، اما ساموئل اومتیتی توانست به این مهم دست یابد.

این مدافع نخستین بازی ملی خود را در جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ که به میزبانی کشور فرانسه برگزار شد، در ورزشگاه استاد دو فرانس تجربه کرد.

در ماه سپتامبر بود که اومتیتی تنها پس از ۴ بازی موفق شد با عملکرد خوب خود توجه لوئیز انریکه را به خود جلب کند و فرصت حضور در جمع آبی و اناری پوشان را پیدا کند.

۵. مارسلو: وی که یکی از بازیکنان کلیدی کهکشانی های شهر مادرید به شمار می رود، یکی از بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان نیز است.

مارسلو تنها زمانی که ۱۸ سال سن بیشتر نداشت، به جمع مادریدی ها پیوست و با عملکرد فوق العاده خود در تیم رئال مادرید موفق به کسب محبوبیتی ویژه در میان هواداران تیم نخست فوتبال اسپانیا شد.

کمتر بازیکنی یافت می شود که بتواند با پیراهن قوهای سپید شهر مادرید به موفقیت دست یابد، اما ستاره برزیلی به خوبی توانست کنترل شرایط را در دست بگیرد.

وی در تیم ملی برزیل نیز مهره ای کلیدی به شمار می رود و در زمینه دفاع در حال حاضر بی رقیب است.

۶. دِله آلی: کمتر از دو سال از خرید بی سر و صدای دله آلی با هزینه ۵ میلیون پوند از سوی تیم تاتنهام می گذرد و این در حالی است که پس از گذشت زمانی، نام وی بر سر زبان ها افتاد.

دله آلی اعلام کرده است: من دوست دارم که فقط خودم باشم و با اینکه گاهی اوقات تحت تاثیر شرایط قرار می گیرم، اما همچنان جوان هستم و باید نکاتی بسیار را یاد بگیرم.

در تیم تاتنهام هوگو لوریس تاثیری بسیار زیاد بر روی من داشته است و به من توصیه کرده که نگذارم که این خشونت از سبک بازی من دور شود و به همین علت است که من تلاش می کنم فقط خودم باشم.

۷. روبرتو فرمینیو: هم تیمی های پیشین فرمینیو در تیم هافنهایم به سختی باور خواهند کرد که بازیکن جوان برزیلی، همان مهاجمی است که در حال حاضر در تیم لیگ برتری لیورپول توپ می زند.

این بدان معنا نیست که بازیکن ۲۵ ساله سرخ پوشان بندر لیورپول عملکرد خوبی ندارد، بلکه به این معنی است که آن نوجوان سبک وزن اکنون از بازیکنان کلیدی یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد به شمار می رود.

همچنین، فرمینیوی برزیلی موفق به زدن ۵ گل در ۱۰ بازی نخست خود در این فصل از لیگ برتر جزیره شده است.

۸. کلودیو مارکیزیو: بدون شک مارکیزیو در طول ۵ فصل گذشته توانسه است نقشی مهم را در تیم یوونتوس به نمایش بگذارد و به قهرمان بانوی پیر فوتبال ایتالیا تبدیل شود.

از آنجایی که بازیکنانی چون پل پوگبا، آرترو ویدال و آندره آ پیرلو به چالش هایی جدید روی آوردند، مارکیزیوی اهل تورین در جمع راه راه پوشان ماندنی و به یکی از بازیکنان کلیدی مکس آلگری تبدیل شد.

این هافبک ۳۰ ساله به علت آسیب دیدگی، بازی های نخست این فصل از سری آ را از دست داد.

۹. هری کین: این مهاجم ۲۳ ساله که در فصل گذشته موفق شد ۲۵ گل برای تیم لندنی به ثمر برساند، پیش بینی می شد که در جمع گلزنان جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ قرار بگیرد.

از آنجایی که روی هاجسون سرمربی پیشین تیم ملی انگلستان هری کین را برای فرستادن ضربات کرنر درنظر گرفته بود، به همین خاطر ماشین گلزنی تیم تاتنهام نتوانست عملکردی خوب را از خود به نمایش گذارد.

کین با نمایش خوب خود موفق شده است که نام خود را در میان اسامی بهترین مهاجمان لیگ برتر جزیره قرار دهد.

آسیب دیدگی هری کین در ابتدای فصل جاری باعث شد که از سرعت پیشرفت وی اندکی کاسته شود، اما در حال حاضر وی یکی از ستارگان لیگ برتر جزیره به شمار می رود.

۱۰. مائورو ایکاردی: "تنها بر روی فوتبال متمرکز شوید" بهترین توصیه برای ایکاردی و منتقدان وی است.

ایکاردی با اتفاقات جنجالی که در زندگی وی رخ داد، باعث ناراحتی هواداران تیم اینتر شد و با وجود تمام این اتفاقات ناخوشایند او همچنان یک مهاجم است که عاشق ارائه عملکردی خوب در بازی های بزرگ است.

همچنین مائورو بارها نشان داده است که دفاع قدرتمند تیم یوونتوس نمی تواند از پس حملات بی امان او برآید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج