۴۳۵۱۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا: یوونتوس مهم ترین تیم زندگی من است

هاقبک توانمند و فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد که با مبلغ هنگفت ۱۲۰ میلیون یورو به این تیم پیوسته، از تیم سابق خود یوونتوس تمجید کرد.

وبسایت نود: پوگبا ضمن تاکید بر این مضوع که منچستر یونایتد را همواره خانه خود می دانسته و مطمئن بوده که روزی به این تیم بر خواهد گشت اذعان داشت:

یوونتوس همواره در قلب من جای خواهد داشت. این تیم تا کنون مهم ترین بخش زندگی حرفه ای و فوتبالی من را تشکیل می دهد. دوست ندارم از صحبت هایم برداشت اشتباهی صورت گیرد. همیشه قدردان زحمات آن ها و اعتماد به نفس، عشق و فرصتی که در اختیارم گذاشتند خواهم بود. آن ها تاثیر بسیار زیادی بر آنچه که من هم اکنون هستم داشتند. نمی توانم این موضوع را کتمان و فراموش کنم. همیشه مدیون یوونتوس خواهم بود.

وی افزود:

هواداران، شهر و تیم یووه کاری کردند که احساس کنم در خانه ام هستم. آن ها با حمایت هایشان به من روحیه دادند. منچستر شهری است که در آن زندگی کرده ام، دوران کودکی ام را اینجا گذرانده ام. یونایتد باشگاهی است که در کنار یوونتوس همیشه در قلب من خواهد بود. تمام تلاشم را می کنم که در اینجا موفق باشم و به تیمم کمک کنم. دوست دارم باشگاه و هواداران به من افتخار کنند. به من و رویایی هایی که در سر دارم.

پوگبا به همراه منچستر یونایتد در این فصل عملکرد راضی کننده ای نداشته و با تساوی امشب مقابل اورتون، با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در مکان ششم ایستاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج