۴۳۵۵۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حاج صفی درخشان رفت و درخشان برگشت

رفت و برگشت های کاپیتان ملی پوش این روزهای سپاهان تاثیر فراوانی در سرنوشت سرمربی این تیم گذاشته است.

ورزش سه: دو فصل قبل احسان حاج صفی به عنوان یکی از ستاره های تاثیرگذار مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی که با ۵ گل زده تا هفته ششم بهترین مهره تیم حسین فرکی قلمداد می شود بعد از بازی با سایپا در کرج غزل خداحافظی و کوچ به فوتبال اروپا را خواند تا همین تصمیم چنان شرایط بدی برای فرکی و زردپوشان رقم بزند که در نهایت منجر به خداحافظی مربی وقت سپاهان شود.

در آن روزها حسن فرکی و سپاهانی ها با اتکا به توانایی و تاثیرگذاری حاج صفی در ترکیب تیم شان امیدوار بودند برای ششمین قهرمانی لیگ و دفاع از عنوان فصل گذشته به رقابت با رقبا بپردازند و همه چیز هم طبق برنامه خوب پیش می رفت تا این که حاج صفی در تصمیمی غیر منتظره راهی FSV فرانکفورت در بوندس لیگای B شد تا هم خود تجربه تلخی در لژیونر شدن به دست بیاورد هم سپاهان را با روزهای سیاه تاریخ خود در یک دهه گذشته روبرو کند.

جدایی حاج صفی نه تنها سپاهان فرکی را به ورطه نابودی کشاند بلکه باعث شد تا یکی از سیاه ترین فصل های این باشگاه پرطرفدار و پرافتخار اصفهانی در لیگ برتر رقم بخورد که رفت و آمد چندین مربی هم نتوانست به وضعیتش سرو سامان بدهد از حضور ایگور استیماچ گرفته تا ... تاثیری در روند ناکامی ها نداشت تا این فصل باشگاه به سراغ عبدا.. ویسی رفت و او را برای نجات خود به عنوان سرمربی برگزید.

ویسی در اولین گام به سراغ بازگرداندن این مهره تاثیرگذار رفت و باشگاه را مجاب کرد تا با سنگین ترین قرارداد ممکن حاج صفی را از چنگ سایر مشتریان در بیاورد به این امید که با درخشش احسان بتواند روزهای خوب سپاهان را تکرار کند اما حتی حضور این ملی پوش هم نتوانسته تا اینجای کار به داد عبدا.. برسد گرچه آمار ثبت شده حاج صفی استثنایی است چون به عنوان یک مدافع چپ با سه گل زده و دو پاس گل از همه بازیکنان حال حاضر برای ویسی سنگ تمام گذاشته است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید رفتن حاج صفی که منجر به تیره روزی های زردپوشان شد با بازگشت او به روزهای رویایی تبدیل خواهد شد یا نه؟ اتفاقی که تا به این جا با تمام تلاش های احسان عملی نشده و ویسی را در لبه پرتگاه قرار داده است اما هیچ بعید نیست در هفته های آتی ورق با درخشش بیشتر بازیکنی مثل حاج صفی برای مربی جوان و تحت فشار این روزهای سپاهان برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالله سپاهان به روز های اوج برمیگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج