۴۳۵۸۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هوش مصنوعی به کمک نابیناها می‌آید

مایکروسافت از جمله شرکت‌هایی است توجه ویژه‌ای به موضوع هوش مصنوعی دارد و می‌خواهد محصولات مختلف خودش را به آن مجهز کند. به‌تازگی گفته شده که این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی در نرم‌افزار PowerPoint استفاده کند تا تصاویر به شکل خودکار دارای توضیح شوند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هوش مصنوعی در چند وقت گذشته مورد توجه شرکت‌های مختلف قرار گرفته است. از دستیارهای صوتی روی گوشی‌های موبایل گرفته تا اتومبیل‌های خودران مشاهده خواهید کرد که هوش مصنوعی در آن‌ها به کار رفته است.
هوش مصنوعی به کمک نابیناها می‌آید
مایکروسافت هم از جمله شرکت‌هایی است توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد و می‌خواهد محصولات مختلف خودش را به هوش مصنوعی مجهز کند. به‌تازگی گفته شده که این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی در نرم‌افزار PowerPoint استفاده کند تا تصاویر به شکل خودکار دارای توضیح شوند. در واقع هوش مصنوعی مایکروسافت می‌تواند عکس‌ها را شناسایی کند و درباره‌ی آن‌ها توضیح دهد. همچنین هوش مصنوعی می‌تواند این عکس‌ها را برای افراد نابینا توضیح دهد.

مایکروسافت گفته که هوش مصنوعی به شکل خودکار بهتر می‌شود و هر روز می‌تواند اطلاعات دقیق‌تری را به تصاویر اضافه کند. هر چقدر که افراد بیشتری از این سرویس استفاده کنند، هوش مصنوعی عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد. در واقع هوش مصنوعی از کاربران یاد می‌گیرد و سعی می‌کند توضیحات بهتری برای عکس‌ها بنویسد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که فیسبوک هم مدتی پیش این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده بود و کاربران این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانستند اجازه دهند که هوش مصنوعی به شکل خودکار برای تصاویر آن‌ها یادداشت بنویسند.

این ویژگی جدید از سال‌ آینده به Office 365 اضافه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج