۴۳۶۶۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بررسی مقصدهای احتمالی دراکلسر در ژانویه

آینده یولین دراکسلر در وولفسبورگ مشخص نیست و پیش بینی ها حاکی از آن است که به زودی شاهد جدایی این ستاره فوتبال آلمان از این تیم خواهیم بود.

وبسایت نود: انتقادها نسبت به عملکرد یولین دراکسلر در بازی این هفته مقابل هرتا برلین به اوج خود رسید. جایی که هواداران این تیم دراکسلر نیمکت نیشین را هو کردند. بعد از آن بازی صحبت ها پیرامون جدایی او در ژانویه به اوج خود رسید و حتی کلاوس آلوفس مدیر فنی باشگاه به صورت تلویحی از جدایی او در زمستان خبر داد.

دراکسلر ۲۳ ساله اگر چه در فصل جاری در گلزنی و یا ارسال پاس گل ناموفق بود اما یکی از استعدادهای برتر فوتبال آلمان محسوب می شود. در تابستان سپری شد باشگاه وولفسبورگ پیشنهاد ۷۵ میلیون یورویی برای این بازیکن را نپذیرفت اما با توجه به شرایط بحرانی باشگاه و بحرانی تر این بازیکن، به نظر می رسد نیم فصل آینده دراکسلر را در پیراهن تیمی دیگر ببینیم.

بررسی مقصدهای احتمالی دراکلسر در ژانویه

رسانه های آلمان از چند باشگاه از جمله بایرن مونیخ، یوونتوس، آرسنال و پاریسن ژرمن به عنوان مقصدهای احتمالی دراکسلر یاد می کنند. در تابستان سپری شده آرسنال و پاریسن ژرمن دو تیمی بودند که به صورت رسمی برای جذب دراکسلر اقدام کردند اما مسئولان وولفسبورگ با جدایی او مخالفت کردند.

یوونتوس دیگری تیمی است که در چند سال اخیر همیشه یکی از مشتریان این بازیکن بوده است. تابستان گذشته دراکسلر تا آستانه پیوستن به این تیم پیش رفت اما در روز آخر پیشنهاد بهتر وولفسبورگ باعث شد باشگاه شالکه تغییر مسیر دهد و وولفسبورگ به جای تورین مقصد این بازیکن شد.

بایرن مونیخ که یکی از مقصدهای اصلی استعدادهای فوتبال آلمان محسوب می شود به همین راحتی با پیوستن دراکسلر به تیمی خارج از آلمان کنار نخواهد آمد و با توجه به بازگشت هوینس به راس باشگاه و میل همیشگی او برای جذب استعدادهای برتر فوتبال آلمان می توان بایرن مونیخ را هم در این رقابت سهیم دانست.

از دیگر باشگاه هایی که می توان به عنوان مقصدهای احتمالی اما با شانس پایین تر نام برد چلسی و منچستر یونایتد هستند. قرارداد کنونی دراکسلر با باشگاه وولفسبورگ تابستان ۲۰۱۹ به اتمام می رسد و بند جدایی پیش از موعد او (۷۵ میلیون یورو) در تابستان آینده فعال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج