۴۳۶۸۷۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لوک کیج برای فصل دوم تمدید شد

قهرمان ضدگلوله مجموعه کمیک‌های مارول در یک فصل دیگر از نت‌فلیکس اکران می‌شود و در مجموعه‌ای به نام «مدافعان» هم حضور خواهد داشت.

روزنامه بانی فیلم: قهرمان ضدگلوله مجموعه کمیک‌های مارول در یک فصل دیگر از نت‌فلیکس اکران می‌شود و در مجموعه‌ای به نام «مدافعان» هم حضور خواهد داشت.
به نقل از ایندپندنت،‌ دنیای مارول دارد امپراتوری‌اش در نت‌فلیکس را مستحکم‌تر می‌کند و اخیرا اعلام کرده که سریال «لوک کیج» برای فصل دوم تمدید شده است.
لوک کیج برای فصل دوم تمدید شد

اپیزودهای جدید به مجموعه‌ای بسیار گسترده از بازده تلویزیونی مارول در این غول استریمینگ آنلاین ملحق می‌شوند: پیش از این تایید شده بود که فصل‌ سوم «بی‌باک» و فصل دوم «جسیکا جونز» هم ساخته می‌شود و سه سریال دیگر هم در حال حاضر در دست ساخت هستند. این سه سریال «مشت آهنی»، اسپین‌آف «بی‌باک» یعنی «پانیشر» و «مدافعان» هستند که یک سریال گردهمایی سبک «انتقام‌جویان» متعلق به نت‌فلیکس است.

مایک کولتر دوباره نقش قهرمان منطقه هارلم را دوباره بازی می‌کند که پوست ضدگلوله دارد. با وجود اینکه هنوز تایید نشده بقیه بازیگران سریال بازمی‌گردند یا خیر، می‌توان حدس زد که رزاریو داوسون دوباره نقش کلر تمپل را ایفا خواهد کرد چون او عنصر ثابت و ارتباط‌دهنده هر سه سریال «بی‌باک»،‌ «جسیکا جونز» و «لوک کیج» است.

لوک کیج یک شخصیت خیالی ابر قهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس است. این شخصیت به دست آرچی گودوین، جان رومیتا، پدر و جورج توسکا خلق شده و برای اولین بار در لوک کیج، قهرمان استخدامی شماره ۱ (ژوئن ۱۹۷۲) معرفی شد. او نخستین شخصیت ابر قهرمان سیاه پوستی به شمار می‌رود که مجموعه کمیک خود را دریافت کرده بود.

به غیر از کتاب‌های کامیک، شرکت مارول از لوک کیج در دیگر کالاهای خود از جمله پوشاک، اسباب‌بازی، ورق بازی، انیمیشن‌های، تلویزیونی و بازی‌های رایانه‌ای استفاده کرده است. مایک کولتر بازیگر آمریکایی نقش لوک کیج را در فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی نتفلیکس با عنوان جسیکا جونز، و همچنین در مجموعه تلویزیونی مختص به خود با نام لوک کیج ایفا کرده است.

لوک کیج پس از قرار گرفتن در آزمایشی که با هدف افزایش روند بازسازی سلول‌های بدن انسان طراحی شده بود، دارای توانایی‌های مختلف ابرانسانی فیزیکی گردید. او دارای قدرت، استقامت، دوام ابرانسانی و همچنین پوست آسیب‌ناپذیر (به سختی فولاد تیتانیوم) و بافت‌های عضلانی است، و بدین سبب در برابر آسیب‌ها و جراحات فیزیکی بسیار مقاوم است. پوست او در برابر گلوله‌های کالیبر بالا، جراحت، مواد خورنده، حملات بیولوژیکی، حرارت و فشار بالا مقاوم است.

بافت‌های بدن لوک کیج تولید سموم خستگی به مراتب کمتری نسبت به انسان‌های معمولی می‌کند و در نتیجه استقامت بالایی را برایش فراهم می‌سازند. با وجود دوام و آسیب‌ناپذیری ابرانسانی، امکان زخمی شدن او وجود دارد. در این صورت لوک کیج قادر به بازیابی جراحات خفیف در ۱/۳ زمانی است که انسان‌های معمولی ترمیم می‌شوند. او همچنین مبارز تن‌به‌تن ماهر و دارای سال‌ها تجربه در مبارزات خیابانی است، و به گفتهٔ خودش آموزش فشرده‌ای نیز نزد مشت آهنی دیده است. لوک کیج خودآموزی در رشتهٔ حقوق است و به چندین زبان صحبت می‌کند.

نت‌فلیکس هنوز تاریخ اکران فصل دوم «لوک کیج» را اعلام نکرده، اما ممکن است مدت قابل توجهی طول بکشد تا شاهد پخش دوباره آن باشیم چون برنامه پخش فعلی آن‌ها به شدت شلوغ است: «مدافعان»، «مشت آهنی» و «پانیشر» هر سه قرار است ۲۰۱۷ پخش بشوند که احتمالا باعث می‌شود فصل سوم «بی‌باک»، فصل دوم «جسیکا جونز» و فصل دوم «لوک کیج» به سال ۲۰۱۸ موکول شود.

در عین حال،‌ کمپانی مارول در جاهای دیگر غیر از نت‌فلیکس هم به فعالیت خود به طور مستمر ادامه می‌دهد. این کمپانی می‌خواهد سریال «لژیون» که برداشتی جدید از اکس-من است را در شبکه اف‌اکس بسازد، فصل چهارم «ماموران شیلد» را در حال حاضر روی آنتن دارد و پروژه‌های دیگرش هم «غیرانسان‌ها»، «فراری‌ها» در شبکه هولو و «سری و مخفی» در فری‌فُرم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج