۴۳۷۱۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد

شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در دادگاه‌های مختلف با هم درگیر می‌شوند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شاید فکر می‌کنید که دادگاه بین سامسونگ و اپل به پایان رسیده است؛ اما این ماجرا هنوز ادامه دارد و این دو شرکت بدون رسانه‌ای کردن ماجرا در دادگاه‌های مختلف با هم درگیر می‌شوند.
سامسونگ در دادگاه اپل را شکست داد
ماجرا هم از این قرار بود که اپل سامسونگ را به عدم رعایت حق کپی رایت محکوم کرده بود و می‌گفت که این شرکت کره‌ای از محصولات اپل برای ساخت گوشی و تبلت‌هایش الگوبرداری کرده و از پتنت‌هایی استفاده کرده که برای اپل بوده است.
البته این دادگاه‌ها باعث نشده که رابطه‌ی تجاری اپل و سامسونگ خراب شود. سامسونگ همچنان یکی از شریک‌های اصلی اپل به حساب می‌آید و قرار است ۱۰۰ میلیون پنل OLED‌ برای استفاده در آیفون ۸ درست کند.

حالا در خبرهای جدیدتر گفته شده در نبرد دادگاهی این دو شرکت، سامسونگ به پیروزی رسیده است و دادگاه رای داده که اپل باید به این شرکت ۳۹۹ میلیون دلار بپردازد. دلیل این جریمه هم زیان وارد شده به سامسونگ برسر استفاده از پتنت‌های این شرکت اعلام شده است. این حکم شانس سامسونگ برای پیروزی در دادگاه‌های دیگر را بیشتر می‌کند و این شرکت می‌تواند امیدوار باشد که بتواند کمی از جریمه‌ی ۵۴۸ میلیون دلاری خودش به اپل را جبران کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج