اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۷۳۸۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آردا و شبی برای فراموش کردن ال کلاسیکو

هافبک ترک بارسلونا در اوایل هفته در الکلاسیکو ضربه آزادی را تقدیم رئالی ها کرد که منجر به گل تساوی دیرهنگام شاگردان زیدان شد. اما دیشب با به ثبت یک هت تریک فوق العاده پاسخ منتقدانش را داد.

ورزش سه: دیشب برای آردا توران و تیم بارسلونا شب خوبی بود. هافبک سابق اتلتیکو که به خاطر خطای دیرهنگامش در الکلاسیکو مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته بود در بازی مقابل گلادباخ بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت.

دوران حضور آردا توران در بارسا داستان جالبی دارد. بعد از اینکه در سال 2015 خریداری شد به دلیل محرومیت بارسا از ثبت بازیکن جدید، مجبور شد شش ماه منتظر بماند و این به معنای شروع کند و کم اثر او بود. اما این فصل برای هافبک تیم ملی ترکیه بهتر پیش رفته است و در اوایل فصل که نیمار در المپیک حاضر بود بسیار برای بارسا مفید واقع شد. در حقیقت، بهتریم نمایش های این فصل آردا توران در همان مقاطع ابتدایی که در کناره ها به بازی گرفته می شد، رقم خورد. در بازی با مونشن گلادباخ نیز بازی آردا به عنوان گوش چپ بسیار چشمگیر بود.
آردا و شبی برای فراموش کردن ال کلاسیکو

آردا با یک نمایش متقاعد کننده اشتباهش در مقبل رئال مادرید را جبران کرد. بازیکن 29 ساله بارسا پاس گل اول بارسا را در نیمه اول به لیونل مسی داد و در نیمه دوم در فاصله ای کوتاه هت تریک کرد تا نشان دهد مستحق حضور در این تیم است.

آردا در دقیقه ۵۰ در تیر دور با ضربه سر دروازه یان سومر را گشود و لحظاتی بعد روی پاس کات بک الکس ویدال با یک ضربه دقیق زمینی گل سوم بارسا را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و آردا روی ارسال زمینی آلکاسر از فاصله نزدیک هت تریکش را کامل کرد.
آردا و شبی برای فراموش کردن ال کلاسیکو

این لحظات خوش بعد از انتقادات انریکه در بازی با رئال که گفته بود به بازیکنانش دستور داده بود که در مناطق خطرناک به حریف ضربه آزاد ندهند، می تواند برای آردا تسلی خاطر باشد. انریکه در کنفرانس بعد از آن بازی گفته بود که هیچ فرد خاصی را مقصر نمی داند و در بازی دیشب به آردا فرصت داد تا خودش را اثبات کند. او هم از این فرصت نهایت استفاده را برد و با سه گل و یک پاس گل باعث تشویق حاضرین در لحظه تعویضش با مارک کاردونا شد.

در خط میانی با بازگشت اینیستا به ترکیب اصلی روند بارسا بهبود یافته است و کاتالان ها در نیمه اول بازی با گلادباخ با 583 پاس رکورد شکنی کردند که 105 پاس به تنهایی سهم اینیستا بود.
آردا و شبی برای فراموش کردن ال کلاسیکو

شاید نتیجه گیری از بازی ای که هیچ یک از تیم ها انگیزه ای نداشتند کار سختی باشد اما آندره گومش نیز با حضور اینیستا و غیبت بوسکتس بهتر ظاهر شد و حتی دنیس سوارس و الکس ویدال نیز شب خوبی را پشت سر گذاشتند.

اما در این میان پاکو آلکاسر علائمی از پیشرفت را نشان می داد. خرید تابستانی بارسلونا تنها برای چهارمین بار بود که در لباس بارسا نود دقیقه کامل بازی می کرد و با حرکات خوبش در کار تیمی نقش موثری داشت اما در یازدهمین بازی اش بازهم نتوانست طلسم گل نزدنش برای بارسا را بشکند.
شاید گل نزدن های پاکو برای انریکه نگران کننده باشد اما اگر آردا توران را در کناره میدان به کار گیرد می تواند حداقل به نمایش های خوب او امیدوار باشد.
منبع: سایت گل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورانم ادمه .

    • بدون نام

      بارسلون داره به جایگاه خودش نزدیک میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج