۴۳۷۵۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هری کین: امیدوارم با همین روند در لیگ اروپا پیش برویم

مهاجم تیم فوتبال تاتنهام انگلیس در حالیکه از عدم صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت بود، ابراز امیدواری کرد که سفید پوشان لندن بتوانند در ادامه راه خود در لیگ اروپا موفق ظاهر شده و عملکرد ناموفق در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کنند.

وب سایت نود: تاتنهام که دو دیدار خانگی برابر تیم های بایر لورکوزن آلمان و موناکو را با شکست پشت سر گذاشته بود، در سومین بازی خانگی توانست زسکا مسکو را با نتیجه ۳ بر یک در ورزشگاه ویمبلی لندن شکست دهد تا خود را برای حضور در لیگ اروپا آماده کند. این تیم که به دلیل آماده نبودن استادیوم اختصاصی خود به ناچار در ورزشگاه ویمبلی لندن از رقبای اروپایی میزبانی می کرد، نتوانست به نتایج خوبی دست یافته و از ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه پنجم این رقابتها تاتنهام در حالی میزبان زسکا مسکو بود که پیش از این حضوردو تیم موناکو و بایر لورکوزن به عنوان تیم های صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده بود و تاتنهام برای حضور در لیگ اروپا به یک تساوی برابر نماینده روسیه نیاز داشت. تاتنهام با پیروزی در این دیدار ضمن راهیابی به لیگ اروپا، طلسم عدم پیروزی در بازی های خانگی را شکست. در پایان این دیدار هری کین مهاجم تاتنهام به شبکه BT Sport گفت:

در این بازی به همان چیزی که می خواستیم رسیدیم. خیلی ها در مورد این بازی حرف می زنند و نتایج خانگی ما برای آنها آزار دهنده بود. پس در این بازی باید برای پیروزی تلاش می کردیم. حالا هم که به لیگ اروپا راه یافته ایم و باز هم می توانیم میزبان تیم های اروپایی باشیم و امیدوارم که بتوانیم همین بازی خوب را در ادامه رقابت های لیگ اروپا هم به نمایش بگذاریم و در این رقابتها به مراحل بالاتر صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج