۴۳۷۵۵۸
۲۰ نظر
۵۰۰۶
۲۰ نظر
۵۰۰۶
پ

سه زن، قربانی جنایت سیاه در ارابه شیطانی

سرنخ دستگیری راننده شیطان صفت که پس از سوار کردن زنان جوان، آنها را به محل خلوتی کشانده و پس از آزار و اذیت اموال شان را به سرقت می‌برد در آلبوم متهمان سابقه دار پلیس اداره کشف شد.

روزنامه ایران: سرنخ دستگیری راننده شیطان صفت که پس از سوار کردن زنان جوان، آنها را به محل خلوتی کشانده و پس از آزار و اذیت اموال شان را به سرقت می‌برد در آلبوم متهمان سابقه دار پلیس اداره کشف شد.
١٠روز قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس از راننده تبهکار پرایدی شکایت کرد. زن جوان گفت: «عصر دیروز دریکی از خیابان‌های جنوب شهرمنتظر تاکسی بودم که پرایدی جلوی پایم توقف کرد. راننده مرد جوانی درحدود ٣٠ ساله و با قدی بلند بود. از آنجا که چهره موجهی داشت ومن هم عجله داشتم سوار شدم.
اما در بین راه به بهانه ترافیک تغییر مسیر داد و پس از رسیدن به محلی خلوت و بدون توجه به التماس هایم، با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پول‌ها و طلاهایم را سرقت کرد و متواری شد. از آنجا که هوا تاریک بود موفق نشدم شماره پلاک خودرواش را یادداشت کنم.»با شکایت زن جوان پرونده به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد و با دستور بازپرس سهرابی، کارآگاهان اداره ١٦ پلیس آگاهی مسئول تحقیق دراین باره شدند.
آنها در نخستین گام با کمک قربانی جنایت سیاه به چهره نگاری از متهم پرداختند. این درحالی بود که در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پی بردند دو زن دیگر که نیز به همین شیوه مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفته‌اند. زمانی که تصویر چهره نگاری متهم فراری به دو قربانی دیگر نشان داده شد، آنها هم مرد جوان را شناسایی کردند.
از آنجا که احتمال می‌رفت راننده پراید فردی سابقه دار باشد، کارآگاهان به سراغ آلبوم متهمان سابقه دار اداره آگاهی رفته و با تطبیق چهره سابقه داران و تصویر چهره نگاری شده، هویت مرد جوان را شناسایی کردند. با شناسایی هویت متهم، محل زندگی او شناسایی و متهم درعملیاتی ضربتی، دستگیرشد.

مرد جوان زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت منکر آزارو اذیت و سرقت‌ها شد این درحالی است که سه شاکی پرونده در مواجهه حضوری او را شناسایی کرده‌اند. درحال حاضر نیز تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      24 ساعت آویزون از درخت شمع روشن زیر سرش به فاصله 10 سانت. و هر موقع شمع داره خاموش میشه یکی دیگه روشن کنند بعد از 24 ساعت فاصله را 9 سانت کنند و ادامه فیلمبرداری کپی توی cd تکثیر به اندازه یک میلیون توی خونه های افراد اراذل و اوباش و گنده لات‌ها .

    • بدون نام

      چهره موجه
      جالبه همه روانشناس و چهره شناس شدن

    • حاکمی

      اعدامش کنید

    • سین لام

      باز هم سابقه دار!!!دوباره آزادش کنید تا چند زن دیگرو بدبخت کنه !!!!آزموده را آزمودن خطاست!متجاوزین نوامیس مردم تا کی باید هی گرفته و رها شوند،گرگان درنده رو تو جامعه رها نکنید،،

    • کرامت

      آخه چند بار باید اینارو بگیرد بندازیت زندان دوباره بیرون بیان یه جنایت دیگه انجام بدن بابا آدم گلو چهار انگشتش رو قطع کنید همرو نجات بدید زشته برا مملکت اسلامی

    • بدون نام

      اعدام بایدبشه مردم هم شعورندارن این همه تجاوزبازسوارماشین شخصی میشن انگاردوست دارن بهشون تجاوزشه آدم عصبانی میشه

    • مهتاب

      منکر شده؟؟؟
      خوب اینقدر شلاقش بزنن تا همه چی یادش بیاد .
      پست فطرت بی غیرت .

    • بدون نام

      دیگه خسته شدیم!

    • دختر ایرونی

      خیلی دوست دارم گیر همچین آدمایی بیوفتم بعدش با ماهیتابه یا ملاغه از پشت بزنم توی ملاجشون واساسی تنبیه شون کنم

    • آناهیتا

      تقصیر خانوما ست از بس زنند وبد وسوسه کننده بیرون میان که شیطانها بیدار میشون

    • ابی

      بعضیاتون خیلی چرت و پرت میگین

    • masih

      یعنی چی تقصیر خانم هاست یعنی هر کثافتی یه خانم بدزده ببره اذیتش کنه عذرش موجه اونوقت مقصر اون خانم
      شما خودت یه خانم هستی با چه استدلالی همچین حرفی میزنی؟؟؟!!!!!!!
      خانم ها باید پتو دورخودشون بپیچند تا مورد حمله وتجاوز وسرقت .....توسط آقایون به ظاهر محترم قرار نگیرند واقعا برای خودمون وکشورمون که هنوزم همچین طرزفکرایی وجود داره متاسفم

    • وجیه

      ابي خودت مي چرت می گی جانم

    • رها

      عمب بی ناموسی بوده اخه مریض تو که وسایلشونو سرقت میکردی دیگه با شرافت و نجابتشون چیکارداشتی؟؟؟
      لعنت خدا برتو
      باید قصاص بشه
      یاحق

    • نفر

      این اقا هم مثلا داره نان زن وبچه در میاره
      اگر چنین افرادی بفکر حلال وحرام بودن وعاقبت این لقمه های حرامی که به حلق بچه هاش میرزه ایا فکر اینده بچه هایش را می کند که اینها در جامعه چی میشوند وچکاره وچه راهی را درپیش می گیرند وصد البته انها هم همین راه را شاید بدترین راه را برای امرار ومعاش پیش گیرند چرا این افراد به عواقب کار فکر نمی کنند واگر شخص دیگری همین بلا را سر خانم خودش در بیاره چکار میکنه ایا غیرتی میشه یا میگه خود کرده راتدبیر نیست
      خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی همه رستگار

    • بدون نام

      اعدام اعدام زود

    • علیرضازمان

      زنها هم میخواند همه چیشون بیرون باشه بعد بهشون تعرض میشه ناراحت میشن عین این میمونه که یه بسته تراول چک و بذاری تو خیابون بعد انتظارداشته باشی کسی ندزدش
      این زنهایی که بازننده ترین تیپ میایند بیرون خوششون میاد بهشون .......بشه

    • بدون نام

      لایک علیرضازمان

    • بدون نام

      علیرضا واناهیتا افرین درسته زن اگر باحجاب درست اگر بالباس کمی گشاد نه این لباسها وای وای بخصوص این شلوار های چسبیده بتن وبازم اغلب چاق هم هستن تمام اندام دیده میشه ... والله بهتره تو خیابان ... خدا ازتون نگذره که شیطان هستین با این وضع لباس در خیابان دانس میرین انوقت بقول علی رضا مثل ان بسته تراول همه ببینن دست نزنن !!!! .....

    • بدون نام

      ... کشورهای دیگه که زنها بی حجاب میگردن مردهاشون به او تعرض میکنن ؟ واقعا خیلی بی جنبه هستین . بهتره یه کم رو اخلاق و آستانه تحملتون کار کنید . با این نظر دادنتون ثابت کردین ضعیف ترین مردان دنیایین .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج