۴۳۷۷۸۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

هشدار؛ ترافیک عصر امروز تهران سنگین خواهد بود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پیش بینی ترافیک سنگین اغلب معابر تهران در عصر امروز خبر داد و از شهروندان خواست که زمان سفر خود را مدیریت کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از پیش بینی ترافیک سنگین اغلب معابر تهران در عصر امروز خبر داد و از شهروندان خواست که زمان سفر خود را مدیریت کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

سردار محمدرضا مهماندار درباره وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در روز پنج شنبه اظهارکرد: صبح امروز ترافیک صبحگاهی را پشت سرگذاشتیم اما برای عصر امروز ترافیک سنگین در اغلب معابر و بزرگراه‌های پایتخت پیش بینی می شود و از این رو لازم است که شهروندان تا حد امکان از وسایل نقلیه شخصی به ویژه وسایل نقلیه تک سرنشین استفاده نکنند و اگر کاری ضروری دارند یا از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کرده یا حداقل زمان سفر خود را مدیریت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه امشب تمامی ماموران پلیس راهور در حالت آماده باش هستند، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص ورود موج جدید بارشی به تهران و احتمال آغاز بارش ها از اواسط امشب، ماموران خود را به حالت آماده باش درآورده ایم چرا که احتمال سنگین شدن ترافیک در صورت بارش باران و برف نیز بسیار است.

وی درباره اجرای طرح زمستانی پلیس راهور در معابر تهران نیز گفت: طرح زمستانی پلیس راه در جاده‌های کشور روز گذشته آغاز شده است اما طرح زمستانی پلیس راهور تهران در معابر این شهر از نیمه‌های پاییز آغاز شده و تمامی ماموران و تجهیزات پلیس راهور را به حالت آماده باش در آورده‌ایم و هماهنگی‌های لازم نیز با عوامل شهرداری انجام شده است.

مهماندار درباره افزایش حجم ترافیک در معابر پایتخت گفت: هر معبر دارای یک ظرفیت خاصی است و بنابراین بدیهی است که ورود بیش از ظرفیت خودرو به داخل معابر سبب ترافیک سنگین در آنها خواهد شد و کاهش طول روز، سرمای هوا و ... نیز سبب افزایش تعداد خودروها در معابر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اجازه دادن بی روبه برج سازی در خیابانهای باریک. نتیجه اش همین است

    • بدون نام

      وقتی تو شهرستان ها کار وامکانات نباشه طرف پیراهن تنشو میفروشه میاد تهران یه ماشین میخره شروع میکنه مسافر کشی خب توقع دارین تهران شلوغ نشه نصف جمعیت تهران مهاجر هستن با فرهنگ های مختلف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج