۴۳۸۴۸۳
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

طنز؛ همه محاسن ترافیک جون!

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

حتما شما هم در محل زندگی خودتان درگیر ترافیک شده‌اید. اگر نه حتما حین سفر به یکی از شهرهای بزرگ با ترافیک آشنا و به هم معرفی شده‌اید! ما تهرانی‌ها که دیگر با جناب ترافیک اخت شده‌ایم و انس پیدا کرده‌ایم. خانم‌ها فورا بخش فمنیستی مغزشان واکنش نشان ندهد و بگویند، از کجا معلوم ترافیک خانم نیست. من مجبورم بگویم ترافیک مرد است تا اجازه داشته باشم درمتن بنویسم با ترافیک انیس شده‌ام، وگرنه مشکل‌ساز می‌شود. بگذریم. هفته گذشته ترافیک تهران دیگر ازحد گذشته و تبدیل به ابرترافیک شهری شد، جوری که برای رفتن از دم درمنزل تا نانوایی سر کوچه‌تان باید دوساعت‌ونیم درترافیک می‌ماندید. خیلی از دوستان مدیریت شهری را هدف انتقاد قرار دادند که چرا شهردار به جای حل مشکل ترافیک درمورد نتایج برجام صحبت می‌کند. اما من چون سرد و گرم روزگار را چشیده‌ام و نتیجه انتقاد از شهرداری را دیده‌ام و می‌دانم انتقادکردن درد دارد، خیلی شیک و مجلسی از ترافیک تهران حمایت می‌کنم. برای این جماعت هم دلایل زیادی دارم. ازجمله:

- ترافیک باعث می‌شود اغلب مسافران دیر به فرودگاه برسند و از پروازهای خارجی جا بمانند. بدین ترتیب ضمن جلوگیری از ازدیاد سفرهای منحط خارجی از ورود تهاجم فرهنگی و خروج ارز ازکشور هم جلوگیری می‌شود و همه اینها به یمن وجود ترافیک است.

- با ماندن درترافیک همشهریان عزیز به موقع به سالن کنسرت موسیقی نمی‌رسند و اصحاب موسیقی بدون حضور همشهریان باید ساز بزنند و بدین ‌ترتیب خیلی زیرپوستی با معضل فرهنگی موسیقی برخوردی ناز و اصولی صورت می‌گیرد و لازم نیست کنسرت‌ها را با هزینه بالا لغو کنند!

- برخلاف دوستانی که مدعی هستند باید از تردد خودروهای تک‌سرنشین جلوگیری کرد، من با این کار مخالفم و معتقدم باید در گسترش تک‌سرنشینی فعالیت کرد. تک‌سرنشین بودن علاوه بر افزایش ترافیک و خدمات آن باعث می‌شود از سوارشدن‌های خاک بر سری و اتوزدن‌های بی‌مورد جلوگیری شود و آمار فساد درکشور کاهش یابد.

- در واقع اصلا وجود ترافیک شدید زمان شما را جوری می‌گیرد که هیچ شهروندی نمی‌تواند برای خیانت به زار و زندگی‌اش برنامه‌ریزی کرده و شیطانی کند. بنابراین با وجود ترافیک آمار خیانت هم کاهش یافته و اساس خانواده حفظ می‌شود.

- وجود ترافیک برای آینده کودکان این سرزمین و نیز اهداف پزشکی مفید است. به‌ویژه در امر «پیشگیری بهتر از درمان» خیلی کاربرد دارد. همان‌طور که می‌دانید، انجام زایمان طبیعی برای مادر و بچه خیلی مفید است و زایمان طبیعی از بسیاری از بیماری‌های آتی مادر و کودک جلوگیری می‌کند. خب وقتی خانم باردار برای وضع‌حمل سوار آمبولانس یا ماشین شخصی شده تا به بیمارستان برسد و در راه ترافیک می‌ماند، بالاخره با گیرافتادن درترافیک و افزایش درد مجبور به انجام زایمان طبیعی درهمان ماشین می‌شود و دیگر نمی‌تواند با لوس‌بازی درخواست رستم‌زایی یا همان عمل سزارین کند. از آن جایی که مواردی دیده شده، برخی از مردم از روی غفلت راه را برای آمبولانس‌ها باز می‌کنند و می‌گذارند عبور کند، پیشنهاد من این است که آمبولانس‌ها از سطح شهر برچیده شود که مردم مجبور به رستم‌زایی درترافیک شهری شوند!

- حسن آخر ترافیک این است که سردبیر و مدیرمسئول دیر به دفتر روزنامه می‌رسند و بدون خواندن مطلب من و انجام ممیزی آن را برای چاپ می‌فرستند. اگر دوستان حاضر درشورای نظارت برمطبوعات هم درترافیک بمانند، نور علی نور می‌شود و هیچ جلسه‌ای برای توقیف نشریات تشکیل نمی‌شود و همه با خوبی و خوشی درخیابان‌های تهران کنار هم زندگی می‌کنیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج