۴۳۸۷۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در پی اعتراض خانواده سلطنتی

دفاعیات نیکول کیدمن از فیلم جنجالی

کیدمن که بازی در فیلم هایی چون «مولن روژ» را در کارنامه دارد برای بازی در «گریس موناکو» با اعتراض شدید فرزندان گریس کلی روبرو شده که فیلم را فاقد ارزش خوانده اند.

دفاعیات نیکول کیدمن از فیلم جنجالی

تماشا: کیدمن که بازی در فیلم هایی چون «مولن روژ» را در کارنامه دارد برای بازی در «گریس موناکو» با اعتراض شدید فرزندان گریس کلی روبرو شده که فیلم را فاقد ارزش خوانده اند.

ماه پیش پرنس آلبرت و خواهرانش کارولین و استفانی این فیلم را به دور از واقعیت و سراسر تخیل و نادرست خوانده بودند. کیدمن که تاکنون سکوت اختیار کرده بود، حالا سکوت خود را شکسته و این فیلم را بسیار محتاطانه خوانده و می گوید مطمئن است که با احترام تمام یاد این چهره افسانه ای هالیوود را زنده کرده است.

نیکول کیدمن از بازی خود در نقش گریس کلی ملکه موناکو در فیلمی با عنوان «گریس موناکو» که هنوز اکران نشده است، دفاع کرد. به گزارش آسوشیتدپرس و به نقل از مهر، او تصویری که از این چهره فقید سلطنتی خلق کرده است را آبرومندانه و محترمانه خواند.

دفاعیات نیکول کیدمن از فیلم جنجالی

این بازیگر استرالیایی که در لندن برای اکران فیلم جدیدش «سوخت رسان» حضور دارد، به گزارشگران گفت نقش گریس کلی را با تمام احترامی که برای او، زندگی اش و خاطراتش قائل بود ایفا کرده و امیدوار است همه به زودی به این نتیجه برسند. او گفت این فیلم هیجان انگیز اما در درجه اول محتاطانه ساخته شد و او مطالعه زیادی برای بازی در نقش این چهره کرد.

گریس کلی بازیگر مشهور هالیوود پس از ازدواج با پرنس رینیر پادشاه موناکو در سال ۱۹۵۶ از سینما کناره گیری کرد. او در حالی که ۵۲ سال داشت در سال ۱۹۸۵ در یک حادثه رانندگی درگذشت. اکران فیلم «گریس موناکو» برای سال ۲۰۱۴ پیش بینی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج