۴۳۹۸۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ریور پلاته ۲ - ۴ بوکا جونیورز؛

پیروزی بوکا در سوپر کلاسیکو با درخشش توز

دیدار سنتی تیم های ریور پلاته و بوکا جونیورز موسوم به «سوپر کلاسیکوی آرژانتین» در چارچوب هفته سیزدهم لیگ این کشور برگزار شد و با برتری ۴-۲ تیم میهمان به پایان رسید.

وبسایت نود: مهم ترین و سنتی ترین مسابقه باشگاهی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر آرژانتین بین تیم های ریورپلاته و بوکا جونیورز در ورزشگاه مونیسیپال شهر بوئنوس آیرس به میزبانی ریور پلاته برگزار شد و از قضا یک بازی بسیار زیبا از آب در آمد. سوپر کلاسیکوی آرژانتین یا دربی بوئنوس آیرس با شور و حرارت عجیبی که بر ورزشگاه حاکم بود، آغاز شد.

بوکا در ۲۵ دقیقه نخست این بازی با تکیه بر حرکات پا به توپ و پاس های عمقی کارلوس توز کاملاً حاکم بر توپ و میدان نشان می داد که حاصل این برتری، یک گل زودهنگام در دقیقه ۱۴ برای تیم میهمان بود. پاس عمقی کارلوس توز در پشت مدافعین ریور له والتر بوا رسید و او با یک ضربه دقیق توپ را درون دروازه قرار داد. از دقیقه ۲۵ به بعد تیم ریور پلاته به تدریج بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۳۴ با شوت محکم زمینی سباستین دریوسی از پشت محوطه جریمه، دروازه بوکا را گشود.

در دقیقه ۴۰ ارسال خورخه موریرا از جناح راست با خروج نامطمئن اکسل ورنر دروازه بان بوکا و ضربه سر لوکاس آلاریو مهاجم ریور پلاته تبدیل به گل دوم تیم میزبان شد تا در کمال تعجب، شاگردان مارسلو گایاردو در نیمه اول با برتری ۲-۱ به رختکن بروند.

پیروزی بوکا در سوپر کلاسیکو با درخشش توز

ریورپلاته نیمه دوم را نیز با برتری آغاز کرد و چند فرصت خوب را از دست داد ولی از دقیقه ۵۵ به بعد، بوکا جونیورز به تدریج کنترل میانه میدان را در دست گرفت و با فرار کارلوس توز روی یک توپ برگشتی و خروج عجولانه و ضعیف آگوستو باتایا دروازه بان ریور به گل تساوی در دقیقه ۶۲ دست یافت.

هنرنمایی کارلوس توز به این گل ختم نشد و او در دقیقه ۸۱ توپ دریافتی از کریستین پاوون را با ضربه ای استثنایی از پشت محوطه جریمه در کنج بالایی دروازه باتایا قرار داد تا بوکا جونیورز در زمین حریف دیرین با نتیجه ۳-۲ پیش بیفتد.

ریور پلاته یک فرصت عالی را از طریق ضربه کرنر در آخرین ثانیه های بازی از دست داد ولی در شروع مجدد همین توپ با ضربه دروازه بان بوکا، اتفاق جالبی افتاد. ضربه شروع مجدد ورنر در پشت خط دفاعی آشفته ریور پلاته به آدریان ریکاردو سنتوریون رسید تا او نیز با استفاده از خروج بد دروازه بان ریور، گل چهارم بوکا را به ثمر برساند. در نهایت نیز این بازی با نتیجه ۴-۲ به سود بوکا جونیورز خاتمه یافت تا این تیم به صدر جدول صعود نماید و ریور پلاته به رده دهم جدول نزول کند.

پیروزی بوکا در سوپر کلاسیکو با درخشش توز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج