۴۴۰۸۷۷
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

مراحل تعمیر یک لاستیک ۱۱۴ میلیون تومانی

حتما برای شما هم پیش آمده که تا به حال لاستیک ماشینتان دچار مشکل شده باشد. در این گونه موارد، افراد لاستیک را تعویض نموده و یا برای تعمیر آن به مراکز مرتبط مراجعه می کنند. این کار به ظاهر آسان است، اما در برخی موارد پیچیدگی های زیادی در تعمیر آن وجود دارد.

وب سایت روزیاتو - حامد آل محمد: حتما برای شما هم پیش آمده که تا به حال لاستیک ماشینتان دچار مشکل شده باشد. در این گونه موارد، افراد لاستیک را تعویض نموده و یا برای تعمیر آن به مراکز مرتبط مراجعه می کنند. این کار به ظاهر آسان است، اما در برخی موارد پیچیدگی های زیادی در تعمیر آن وجود دارد.

اگر برای لاستیک یک ماشین حمل خاک مشکلی به وجود بیاید، تعمیرکاران مجرب و تجهیزات زیادی باید برای برطرف نمودن آن به خدمت گرفته شوند. تایرها بیش از ۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارند و به راحتی نمی توان تعمیرشان نمود. ده ها مرحله باید طی شود تا بتوان به هدف مورد نظر دست یافت. سمباده کشیدن، پر کردن، دوخت و بسیاری کارهای دیگر باید انجام بگیرد.

ویدیویی که در ادامه خواهید دید، توسط شرکت آلمانی «REMA TIP TOP» که در زمینه تولید تجهیزات لازم برای تعمیر این گونه لاستیک ها تخصص دارد، تهیه شده است. با وجود آن که وسایل و تجهیزات در این کار نقش دارند، اما مهارت، صبر و شکیبایی پارامترهای اساسی هستند.

این لاستیک ها بیش از ۴۰۰۰ ساعت ضمانت دارند و بنابراین نیازی نیست هر چند روز یک بار آن ها را تعمیر کنیم. ویدیویی که در ادامه آورده شده، مراحل و جزئیات این کار را نشان می دهد؛ از شما دعوت می کنیم به تماشای آن بنشینید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
مراحل تعمیر یک لاستیک 114 میلیون تومانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      والا من از اول تا به آخر همه رو نگاه کردم آخرش نفهمیدم لاستیک رو درست کرد یا نه!
      کلی هزینه اینترنت کردم این فیلم رو نگاه کنم که هیچی هم نداشت. لاستیک رو تراش داد سوراخ کرد قالب گرفت بعد با چسب روش مرحله به مرحله می کشید. یعنی از هفت خوان رستم عبور کرد ولی آخرش مشخص نشد درست شد یا نه
      واسه یه سوراخ کوچیک خیلی از قسمتهای لاستیک رو تراش داد و برید. نمی دونم چرا ازش قالب گرفتن و وقتی قالب گرفتن فضای بیشتری رو تراش دادن!

      پاسخ ها

      • 13 bedar 58

        خداییش حیف نت که واسه ‌نگاه کردن این دادیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج