۴۴۱۱۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«قاتل اهلی» را بدون نظارت کیمیایی تدوین نکردم

بهرام دهقانی با رد  شایعات مبنی بر تدوین فیلم «قاتل اهلی» بدون نظارت و اجازه مسعود  کیمیایی، تأکید کرد  هیچگاه شأن فیلمساز را در کارهایش نادیده نگرفته است.

روزنامه بانی فیلم: بهرام دهقانی با رد  شایعات مبنی بر تدوین فیلم «قاتل اهلی» بدون نظارت و اجازه مسعود  کیمیایی، تأکید کرد  هیچگاه شأن فیلمساز را در کارهایش نادیده نگرفته است.
«قاتل اهلی» را بدون نظارت کیمیایی تدوین نکردم

این تدوینگر سرشناس سینمای ایران در گفت و گو با ما اظهار داشت: «اینکه گفته می شود  با کنار رفتن مسعود  کیمیایی از پروژه «قاتل اهلی» و تعطیلی آن، من تدوین را بدون حضور او ادامه د اده ام، کذب محض است. فیلم تا همان روزهای فیلمبرداری با حضور کیمیایی راف کات اولیه شد و بعد از تعطیلی پروژه، پروسه تدوین هم متوقف شد . من همیشه در طول د وران کارم نه تنها در این پروژه که د ر تمام فیلم ها به قرارد اد حرفه ای با تهیه کنند ه و به موازات آن کارگرد ان پایبند  بوده ام و این روال طبیعی تولید  در سینماست. ضمن اینکه شأن کارگرد ان هم د ر فیلم حفظ می شود . من تا به حال بر خلاف این عرف حرفه ای و اخلاقی عمل نکرد ه ام و بعید  می دانم دیگران هم از این مسئله تبعیت نکنند ».

وی د ر پاسخ به اینکه د ومین همکاری اش با کیمیایی پس از فیلم «ضیافت» بعد  از د و دهه در «قاتل اهلی» را چطور ارزیابی می کند، افزود: «فعلاً ترجیح می دهم درباره این فیلم چه مثبت و چه منفی اظهار نظر نکنم و امید وارم سو تفاهم ایجاد  شده بین آقایان تهیه کنند ه و کارگرد ان هر چه سریعتر حل شود  تا این فیلم سرانجام خوبی پید ا کند ».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج