۴۴۱۱۴۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ترکان: ایران اشتغال صادر می‌کند

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و وی‍ژه اقتصادی گفت: در بسیاری از حوزه‌ها با وجود اینکه توانمندی‌های ۲۰ ساله داریم به دلیل آنکه نمی‌توانیم پروژه‌های بزرگ را تامین مالی کنیم به دنبال تامین مالی از خارج از کشور هستیم و با این کار اشتغال صادر می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورایعالی مناطق آزاد و وی‍ژه اقتصادی گفت: در بسیاری از حوزه‌ها با وجود اینکه توانمندی‌های ۲۰ ساله داریم به دلیل آنکه نمی‌توانیم پروژه‌های بزرگ را تامین مالی کنیم به دنبال تامین مالی از خارج از کشور هستیم و با این کار اشتغال صادر می‌کنیم.

اکبر ترکان امروز در نهمین کنفرانس بین‌المللی مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو) ۲۰۱۶ اظهار کرد: صنعت مبلمان ایران در ۲۰ سال گذشته پیشرفت چشمگیر داشته و بازاری که در اختیار دیگران بوده اکنون توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود اما باید در نظر داشت این بازار دیگر اشباع شده و باید صادرات داشت.

وی افزود: در ۱۰ سال گذشته شورای ملی مبلمان با حضور در کافا بر روی تولید ملی مبلمان کار کرده است و این صنف رشد خوبی را گذرانده است اما اکنون باید وارد زنجیره‌های این صنعت شویم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و وی‍ژه اقتصادی ادامه داد: این صنعت باید با دنیا دادوستد کند و آنطور نباید رفتار شود که بازار خود را به روی دیگران ببندیم تا آنها نیز بازارهای خود را به روی ما ببیند بلکه نیازمند حضور در زنجیره جهانی و تولید و تجارت جهانی هستیم.

ترکان گفت: در شرایط فعلی برخی به رکود موجود در صنایع ساختمان و مبلمان گلایه دارند اما برای فعال شدن این صنایع باید جهانی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه عنقا

      چه قدر خوبه که ایران اشتغال صادر می کنه من سال 88 از دانشگاه ازاد رشت فارغ التحصیل شدم دوران دانشجویی تو کتابخانه دانشگاه کار دانشجویی میکردم اول قرار بود2 ترم باشه ولی منوتا آخراینکه درسم تمام بشه نگهداشتند بعداز اون بخشنامه اومد گفت که دیگه چون درست تمام شده دیگه نمی تونی هر جا دنبال کار گشتم جور نشد 3ترم هم به عنوان مراقب امتحانی میرفتم ولی پارسال که یه بار رفتم تو جلسه که برای مراقبا گذاشتن بعدا گفتن رییس دانشگاه ایراد گرفته شما نباید بیای اخه ادمی اونجا کار دانشجویی کرده چرا باید پاسال این حرف میزدن توازمون نهادکتابخنانه نهاد عمومی سال 90 شرکت کردم ولی پذیرفته نشدم الان کلا 7 ساله بیکارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج