۴۴۱۲۶۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

در مصاحبه با فرانس فوتبال:

رونالدو: دیگر در همه بازی ها مرا نمی بینید!

کریستیانو رونالدو، برنده توپ طلای ۲۰۱۶ در مصاحبه با فرانس فوتبال فاش کرد که دیگر قصد ندارد در همه مسابقات فصل برای رئال بازی کند.

ورزش سه: رونالدو که شب گذشته برای بار چهارم فاتح توپ طلا شد، فصل را به دلیل آسیب دیدگی با تاخیر شروع کرد و کمی طول کشید به فرم همیشگی خود بازگردد.

او در بازی روز شنبه برابر دپورتیوو غایب بود؛ در حالیکه مصدومیتی نداشت. همین مساله تعجب بسیاری را باعث شد؛ چرا که عادت داشتیم رونالدو را در همه بازی های رئال ببینیم.
رونالدو: دیگر در همه بازی ها مرا نمی بینید!

فوق ستاره رئال در همین رابطه گفت: « تغییرات با بالا رفتن سن کاملا طبیعی است. ما انسان هستیم و با افزایش سن، چیزهایی را از دست داده و چیزهای جدیدی به دست می آوریم. من هر روز تمرین می کنم تا از لحاظ بدنی آماده باشم. فقط به آمادگی در طول یک فصل فکر نمی کنم و دوست دارم در طول زندگی، همیشه بدنی آماده داشته باشم.
برای مثال از این به بعد قصد دارم حضورم در بازی ها را مدیریت کنم. باید باهوش بود و نمی خواهم دیگر در همه مسابقات حضور داشته باشم. یک فصل فوتبالی، مثل دوی ماراتون است نه دوی سرعت. باید به گونه ای خودتان را آماده نگاه دارید که بتوانید در مقطع پایانی فصل نیز به تیم تان کمک کنید.
کمی دیگر وارد 32 سالگی خواهم شد؛ ولی خودم را در وضعیت بسیار خوبی می بینم؛ با این حال متوجه شده ام که ریکاوری پس از بازی ها، برای من دیگر مثل سابق نیست. کمی کندتر شده ام. به خصوص وقتی هر سه روز بازی داریم. اینکه همیشه در بالاترین سطح باشید غیرممکن است.
در مورد تغییر پست بازی(حضور به عنوان مهاجم مرکزی به جای بال تهاجمی) هم به همینگونه. چرا که نه؟ پذیرفته ام که هر چیزی می تواند تغییر کند و این مشکلی نیست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      رونالدو واقعا در حال حاضر در تاریخ جاودانه شده و باید دیگه کمی فشار از خودش دور کنه.در گذشته هم ستارگان وجود داشته اند ولی گذر زمان اونارو پایین کشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج