۴۴۱۴۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ایران و آمریکا در میدان تایمز کشتی می گیرند؟

فدراسیون کشتی آمریکا به علی آبادی پیشنهاد اده است که ایران و آمریکا در میدان تایمز کشتی بگیرند، هر چند در ظاهر توافق شده اما به نظر نمی رسد فدراسیون کشتی و کمیته المپیک ایران به تنهایی بتوانند در این باره تصمیم بگیرند.

ایران و آمریکا در میدان تایمز کشتی می گیرند؟

تماشا: فدراسیون کشتی آمریکا به علی آبادی پیشنهاد اده است که ایران و آمریکا در میدان تایمز کشتی بگیرند، هر چند در ظاهر توافق شده اما به نظر نمی رسد فدراسیون کشتی و کمیته المپیک ایران به تنهایی بتوانند در این باره تصمیم بگیرند.

مسئولان کشتی آمریکا که برای حضور در جام جهانی کشتی به ایران آمده اند، پیشنهاد جالبی را مطرح کرده اند؛ اینکه ایران و آمریکا در یک دیدار نمادین روز 16 مه، 26 اردیبهشت ماه در میدان تایمز نیویورک مقابل هم قرار بگیرند.

چهارشنبه شب مسئولان کشتی کشورهایی که برای حضور در جام جهانی به ایران آمده اند، در جلسه مشترکی به دنبال راه حلی بودند تا مسئولان کمیته بین المللی المپیک را راضی کنند تا کشتی را از رشته های حاضر در این بازی ها حذف نکنند.

در این جلسه که محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران هم حضور داشت، ریچ بندر، رئیس اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا این پیشنهاد را مطرح کرد. او به علی آبادی گفت: «من می خواهم از شما دعوت کنم تا برای برگزاری مسابقه کشتی در روز 16 مه در میدان تایمز به شهر نیویورک بیایید.»

به گزارش بی بی سی و بر اساس تصاویری که خبرگزاری رویترز منتشر کرده، علی آبادی به دعوت او جواب مثبت داده است. اظهارنظرهای بعدی ریچ بندر و علی آبادی تاکید می کند که این دیدار برگزار می شود. ریچ بندر گفته است: «ما با فدراسیون کشتی ایران رابطه غنی و دیرینه ای داریم که تا به امروز ادامه داشته و در آینده نیز تداوم خواهد داشت.»

علی آبادی هم حرف های او را تایید کرده است: «آمریکا در حوزه کشتی کشوری بسیار قوی است. آنها هم درصددند تا کشتی از المپیک حذف نشود. این موضوعی نیست که تنها به آمریکا و ایران مربوط باشد. همه کشورهایی که در کشتی فعال هستند یا هواداران کشتی دارند، آگاهانه برای این هدف تلاش می کنند.»

فیلا برای اینکه اهمیت کشتی را نشان دهد همزمان با برگزاری جام جهانی در تهران تصمیم گرفت میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2015 را که قبل از بازی های المپیک 2016 برگزار می شود به لاس وگاس دهد.

پیش از این روسیه و آمریکا در میدان تایمز کشتی گرفته بودند اما اینکه ایران و آمریکا بتوانند این کار را انجام دهند، هنوز مشخص نیست. به نظر نمی رسید فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک تصمیم گیرنده نهایی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگر قبول کنند و برن به نفع ایران
      صددرصد ایران می بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج