۴۴۱۴۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عجله نکنید؛ دوئل رونالدو و مسی فعلا ادامه دارد!

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است مصدومیت ستاره آرژانتینی بارسلونا فرصت درخشش بیشتری را برای رونالدو در‌سال ٢٠١٦ ایجاد کرده است.

روزنامه شهروند: کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است مصدومیت ستاره آرژانتینی بارسلونا فرصت درخشش بیشتری را برای رونالدو در‌سال ٢٠١٦ ایجاد کرده است.
مصدومیت مسی به نفع رونالدو شد
جلال طالبی درباره کسب چهارمین توپ طلای رونالدو می‌گوید: «در‌سال ٢٠١٦ بازهم شاهد رقابت مسی و رونالدو در عرصه‌های مختلف بودیم اما مسی چون نزدیک به ٢ ماه به خاطر آسیب دیدگی دور از میادین بود، فرصت درخشش کمتری داشت. همچنین این بازیکن در ترکیب تیم‌ملی آرژانتین هم توفیق خاصی پیدا نکرد و حتی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی نیز آنها وضع خوبی ندارند. از آن سو اما رونالدو توانست با پرتغال به افتخار بزرگی دست پیدا کند و برای اولین بار قهرمان اروپا شد. قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا نیز کمک زیادی به رونالدو کرد تا بتواند توپ طلا را به دست آورد.»
مسائل تجاری هم تاثیرگذار است
وی همچنین می‌افزاید: «جدا از مسائل فنی، مقداری هم مسائل تجاری در انتخاب برترین بازیکن جهان دخیل است. شرکت‌های بزرگی که اسپانسر بازیکنانی چون رونالدو و مسی می‌شوند و از طریق آنها کالای خود را تبلیغ می‌کنند. رونالدو هم در این زمینه خیلی فعال‌تر از مسی است و ما مهاجم بارسلونا را خیلی کمتر از رونالدو در کلیپ‌های تبلیغاتی مشاهده می‌کنیم. به‌هرحال بی‌جهت شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی در دنیا، هزینه‌های آنچنانی نمی‌کنند یا به‌عنوان مثال رونالدو مجبور نیست به خاطر بحث اسپانسرینگ در زمان انتخاب برترین بازیکن جهان به همراه رئال در ژاپن باشد.»
دوئل مسی-رونالدو فعلا ادامه دارد

سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی رقابت دوجانبه رونالدو و مسی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان می‌کند: «واقع بینانه نگاه کنیم، در این چند‌سال بازیکنی که در سطح رونالدو و مسی باشد، در فوتبال جهان مشاهده نکردیم و تا زمان ظهور چند فوق ستاره جدید، این رقابت دوجانبه ادامه دارد. شاید‌سال بعد بار دیگر نوبت به مسی باشد. نکته مهم اینجاست که این ٢ بازیکن به خاطر بازی در تیم‌های بزرگ بیش از همه دیده می‌شوند و ثباتشان نیز به آنها کمک می‌کند. مثلا اگر رونالدو با همین قابلیت‌های فنی در تیمی مثل والنسیا بود، شاید به هیچ عنوان به ٤ توپ طلا نمی‌رسید. باشگاه‌های بزرگی مثل بارسلونا و رئال نیز خوب می‌دانند که نباید آنها را از دست بدهند و قطعا این ٢ بازیکن تا پایان فوتبالشان در اسپانیا می‌مانند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج