اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کفاشيان: بلاتر قول داد که به ايران بيايد

علي کفاشيان درباره سفر اخيرش به زوريخ و ديدار با سپ بلاتر به نکاتي اشاره کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: علي کفاشيان درباره سفر اخيرش به زوريخ و ديدار با سپ بلاتر به نکاتي اشاره کرد.

علي کفاشيان درباره صحبتهاي رد و بدل شده و دعوت از بلاتر به ايران گفت: رئيس فيفا از دعوت شدن به ايران ابراز خرسندي کرد و از سفر به ايران استقبال کرد و قول داد که به ايران بيايد. البته وي از اينکه به دليل مشغله کاري نتوانسته در چند سال گذشته به ايران بيايد ابراز ناراحتي کرد.

رئيس فدراسيون در ادامه درباره مذاکراتش با بلاتر در باره پروژه گل، نحوه اجرا و تحويل منابع مالي به فدراسيون فوتبال ايران هم گفت: قرار شد که بودجه پروژه گل براي اجرا و توسعه آن به فدراسيون فوتبال ايران اختصاص داده شود و سپ بلاتر دستورات لازم را در اين باره داد.

کفاشيان درباره نشستش با سري لويزن رئيس بخش توسعه فيفا هم گفت: با مدير توسعه فيفا هم جلسه بسيار خوبي داشتيم که مواردي مطرح شد و مقرر پيگيريهاي لازم درباره اش انجام شود.

وي درباره برگزاري کنگره علم و فوتبال در تهران و حضور نمايندگان فيفا در تهران گفت: کليه مدارک و مستندات و اطلاعات کنگره علم و فوتبال در اختيار فيفايي ها قرار گرفت و قرار شد آنها بررسي کنند که در چه بخشهايي مي توانند به ما کمک کنند و پس از آن در کنگره مشارکت داشته باشند. ما همچنين گزارش عملکرد فدراسيون فوتبال ايران را در اختيار سپ بلاتر قرار داديم.

کفاشيان درباره مسايل پزشکي و کنترل دوپينگ هم صحبتهايي را با بلاتر و مديران مربوط به اين بخش در فيفا داشته است که دراين باره گفت: ما گزارشي از کنترل دوپينگ و آزمايشهاي مربوط به آن به بلاتر داديم و به بلاتر گفتيم که کنترل دوپينگ و فرستادن نمونه ها به آزمايشگاهها هزينه هاي بسيار زيادي براي ما به بار اورده است. ما به بلاتر اعلام کرديم که بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اين حوزه در آسيا و جهان روند بسيار خوبي داشتيم و مي خواهيم به بهترين نحو اين روند را ادامه دهيم. به همين دليل مشکلاتمان را مطرح کرديم و از فيفا درخواست کرديم تا در دريافت کيتهاي کنترل دوپينگ و ديگر امکانات به ما کمک کنند.

کفاشيان در پايان گفت: درباره حکم کميته انضباطي کارلوس کي روش درخواست کرديم مجددا پرونده را بررسي کنند و در صورت امکان حکم تعليقي را صادر کنند تا بتوانيم از حضور سرمربي تيم ملي روي نيمکت در بازي مقابل قطر بهره ببريم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج