۴۴۳۰۴۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست نیجریه از تجار ایرانی

وزیر کار و اشتغال نیجریه از تجار ایرانی خواست تا به بررسی فرصت های موجود در بازار نیجریه بپردازند و شرکت ها و کسب و کارهای خود را در این کشور مستقر کنند.

خبرگزاری تسنیم: وزیر کار و اشتغال نیجریه از تجار ایرانی خواست تا به بررسی فرصت های موجود در بازار نیجریه بپردازند و شرکت ها و کسب و کارهای خود را در این کشور مستقر کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیلی تراست، کریس نگیگه، وزیر کار و اشتغال نیجریه از تجار ایرانی خواست تا به بررسی فرصت های موجود در بازار نیجریه بپردازند و شرکت ها و کسب و کارهای خود را در این کشور مستقر کنند.

نگیگه در دیدار با مرتضی رحیمی زرچی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ابوجا ضمن ابراز خشنودی از آمادگی ایران برای همکاری های دوجانبه با نیجریه در حوزه های مهارت آموزی و آموزشی گفت: «ما خواهان آن هستیم که در حوزه همکاری های خارجی، تجار ایران به نیجریه بیایند و کسب و کارها و شرکت های خود را در اینجا دایر کنند.»
وی افزود: «این فعالیت ها می تواند از جمله در حوزه های تولیدی، صنایع و ساخت و ساز باشد، زیرا نیجریه مکانی برای سرمایه گذاری است تا شما بتوانید به ما در ایجاد فرصت های شغلی بیشتر کمک کنید.»
این مقام نیجریه ای همچنین خواستار همکاری در زمینه ایجاد یک طرح مهاجرت بین المللی با ایران شد و گفت نیجریه با اتحادیه اروپا و دیگر کشورها در این حوزه همکاری دارد. «بر اساس این طرح، نیروی کار می تواند به کشورهای دیگر انتقال یابد. این کارگران مهاجر به جای اینکه مهاجران غیرقانونی باشند، به مهاجران قاننی تبدیل خواهند شد.»
نگیگه در مورد درخواست سفیر ایران برای شراکت با نیجریه برای ایجاد یک مرکز حرفه آموزی گفت، وزارتخانه متبوع وی در این زمینه با وزارت امور خارجه تماس خواهد گرفت.
وی افزود: «من می خواهم به شما اطمینان دهم که ما به عنوان یک کشور حوزه پیشنهادی شما را بررسی خواهیم کرد و این وزارتخانه با وزارت امور خارجه تماس خواهد گرفتتا درخواست های ما را به شما برساند.»
پیش از این سفیر ایرا پیشنهاد همکاری دو کشور برای ایجاد یک مرکز فنی و حرفه ای در نیجریه به منظور کمک به این کشور برای ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان بیکار نیجریه ای را مطرح کرده بود.

سفیر ایران در این دیدار گفت: «من اطمینان دارم که از طریق همکاری با دولت نیجریه، ما می توانیم مراکز حرفه آموزی و آموزشی را در شهرهای مختلف این کشور ایجاد کنیم.» تسنیم:

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه نیجریه ادمه گدا گشنه ها عقب افتاده ها

    • بدون نام

      خودمون انقدر کار داریم که به این سیاه ها هم برسه آخه .

    • بدون نام

      مگه شماها نمیگید که دولت نیجریه شیعه های اونجا رو میکشه، پس تجارتتون این وسط چی بود؟ یا اون حرفا و تصاویر کشتاری که نشون میدادن تو تلویزیون میلی! ساختگی بودن؟

    • محمد کرمانی

      خودمون اینقدر جوان بیکلر داریم که به اونا نمیرسه اگه تجار ایرانی این کار رو بکنن واقعا خیانت کردن ماالان خودمون تو جنگ اقتصادی هستیم ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج