۴۴۳۲۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جشن منحصر به فرد در فوتبال بانوان

صفورا جعفری هافبک تیم آینده سازان میهن نجف آباد در بازی این تیم با قشقایی شیراز توانست پنجاه و پنجمین گل خود را به ثمر برساند.

ورزش سه: نیم فصل لیگ برتر فوتبال زنان با برگزاری بازی های هفته نهم به پایان رسید و تیم شهرداری سیرجان توانست با ۲۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. پس از این تیم آینده سازان میهن نجف آباد قرار دارد، تیمی که با ۲۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل پایین تر به این رده رسیده است.
اما نکته جالب در بازی های هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان، که در دیدار تیم های آینده سازان میهن نجف آباد و قشقایی شیراز اتفاق افتاد، این است که در این بازی که با نتیجه سه بر صفر به سود تیم آینده سازان به اتمام رسید، صفورا جعفری، هافبک چپ نجف آبادی ها توانست گل دوم این بازی را به ثمر برساند، گلی که این بازیکن برای پنجاه و پنجمین بار آن را به ثمر رسانده و هم تیمی های این بازیکن پس از گلزنی وی با پیراهن هایی منقش به نام او و شماره ۵۵ در شادی پس از گل او شریک شدند.
البته علت اینکه این بازیکن و همبازیانش گل پنجاه و پنجم وی را جشن گرفتند شماره پیراهن این بازیکن بود، صفورا جعفری پیراهن شماره ۵۵ را به تن می کند و به همین دلیل پس از گلزنی وی در این دیدار، همه همبازیان او پیراهن هایی با این شماره به تن کردند.
جشن منحصر به فرد در فوتبال بانوان

زمرد سلیمانی(دروازه بان)، صفورا جعفری، شیدا تخشا(کاپیتان)، مریم رهیده، زهرا پورحیدر، کوثر کمالی، وحیده ایثاری، میترا نظری، فروغ موری، هاجر دباغی، الهام فرهمند بازیکنان اصلی نجف آبادی ها هستند که اکنون در رده دوم لیگ برتر زنان به سر می برند.
فروغ موری، خانم گل این رقابت ها نیز از هیمن تیم است که اکنون با ۱۳ گل در صدر قرار دارد و پس از وی زهرا حاتم نژاد از پالایش گاز ایلام با ۱۲ گل و الهام انصاری از تیم ذوب آهن با ۱۰ گل قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج