۴۴۳۴۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: از همه چیز راضی هستم

سرمربی چلسی بعد از برد برابر کریستال پالاس و ادامه صدرنشینی تیمش اظهار کرد از همه چیز راضیست.

خبرگزاری ‌ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، چلسی که صدرنشین لیگ برتر انگلیس است موفق شد در هفته‌ هفدهم لیگ با یک گل در زمین کریستال پالاس به برتری برسد تا یازدهمین برد پیاپی خود را جشن بگیرد. آنها اکنون با رکورد سال ۲۰۰۹ کارلو آنچلوتی در چلسی رسیدند و در صورتی که هفته‌ آینده برابر بورنموث به برتری برسند، می‌توانند تاریخ سازی کنند.

آنتونیو کونته بعد از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس گفت‌: کسب یازده پیروزی پیاپی فوق‌العاده‌ است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در واقع همه باید به بازیکنانم تبریک بگویند تا به من. به نظرم آنها شایستگی این را دارند. هر روز آنها را در تمرینات می بینم و به خوبی از مسئولیت پذیری آنها به تیم آگاه هستم. تمام مجموعه چلسی متحد و یک پارچه بوده است و این مساله انگیزه ما را برای کسب برد و موفقیت بیشتر کرده است اما نباید فراموش کنیم که ما هنوز جا برای پیشرفت داریم.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی ایتالیا و یوونتوس در ادامه اظهاراتش گفت‌: از سطحی که هم اکنون در آن قرار داریم، کاملا رضایت دارم ولی می‌خواهم تاکید کنم تازه هفده هفته‌ از لیگ برتر گذشته است و هنوز دو دیدار دیگر باقی‌ مانده است تا نیم فصل به پایان برسد. با این حال در شرایط خوبی قرار داریم و تلاش می‌کنیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم. نباید به جدول رده‌بندی نگاه کرد. فقط باید تلاشمان را بیشتر کنیم. کاری به حریفانمان نداریم بلکه باید بتوانیم بین دفاع و حمله خودمان تعادل ایجاد کنیم.

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی چلسی در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است و با کلین شیت‌های پی در پی به تیمش کمک کرده است تا بتواند در صدر جدول لیگ برتر جا خوش کند. کونته درباره دروازه‌بان تیمش نیز اظهار کرد: در چند بازی ‌دروازه‌بان‌مان واکنش‌های خوبی را بر جای گذاشت ولی در برخی بازی‌های دیگر ما از ابتدا بر بازی مسلط بودیم. به خوبی جایگاه کورتوا را می دانم. بعد از فصل گذشته که او گل‌های زیادی را دریافت کرد، در این فصل برای او خیلی پیشرفت کرده و در روند موفقیت ما تاثیرگذار بوده است.

چلسی در بازی بعدی باید برابر بورنموث به میدان برود. دیداری که در آن نمی‌تواند از وجود دیگو کاستا و انگولو کانته بهره ببرد. این دو بازیکن روز گذشته (شنبه) با دریافت کارت زرد، پنج اخطاره شدند و بازی با بورنموث را از دست دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج