۴۴۳۴۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جیمز کامرون و داستان‌های آواتار

قسمت اول آواتار سال ۲۰۰۹ روی پرده‌ی سینماها آمد ‌و با این که داستان چندان بدیع و نویی نداشت، اما ایده‌های عظیمی برای اجرای تکنولوژی سه بعدی و جلوه‌های ویژه‌ی بصری ارائه داد که مردم سراسر دنیال را شیفته‌ی خودش کرد و باعث شد بار دیگر جیمز کامرون رکورد فروش تاریخ سینما را بزند.

وب سایت فیلم نت نیوز: قسمت اول آواتار سال ۲۰۰۹ روی پرده‌ی سینماها آمد ‌و با این که داستان چندان بدیع و نویی نداشت، اما ایده‌های عظیمی برای اجرای تکنولوژی سه بعدی و جلوه‌های ویژه‌ی بصری ارائه داد که مردم سراسر دنیال را شیفته‌ی خودش کرد و باعث شد بار دیگر جیمز کامرون رکورد فروش تاریخ سینما را بزند.
جیمز کامرون و داستان‌های آواتار

از همان زمان خبرهایی مبنی بر ساخت دنباله‌های این فیلم شنیده می‌شد، اما به نظر می‌رسید تکنولوژی آن زمان برای به نمایش در آوردن ایده‌هایی که جیمز کامرون در ذهنش داشت کافی نبود. برای همین تا مدت‌ها از ساخت قسمت‌های بعدی آواتار خبری منتشر نمی‌شد. تا اینکه یکی دو سال پیش مشخص شد قرار است همزمان چهار دنباله برای این فیلم ساخته شود.

زمان زیادی از قسمت اول می‌گذشت، اما آن طور که سیگورنی ویور، بازیگر نقش دکتر گریس آگوستین می‌گوید، جیمز کامرون در این مدت همین‌طور دست روی دست نگذاشته بود:‌ «به نظرم او سعی می‌کرد تکنولوژی مورد نیازش را برای ساخت این فیلم‌ها ایجاد کند. ما قرار است هر چهار فیلم را هم‌زمان فیلمبرداری کنیم، برای همین او می‌خواست مطمئن شود که تمام کارهای اساسی و پایه‌ای را انجام داده تا وقتی پروژه‌ها را شروع کردیم به مشکلی بر نخوریم و به راحتی فیلمبرداری را به پایان برسانیم. پس فکر می‌کنم او مشغول تست و آزمایش است و تصاویری آزمایشی ثبت می‌کند تا به نتیجه‌ی دلخواهش برسد. به نظرم قرار هم نیست هیچ‌کدام از این نماهای آزمایشی در فیلم نهایی دیده شوند، چون اصلاً بخشی از داستان نیستند.»

پس جیمز کامرون و عواملش می‌خواهند بدون هرگونه فوت وقتی این چهار فیلم را بسازند. برای همین او زمان زیادی را صرف آزمایش و تمرین می‌کند تا وقتی فیلمبرداری اصلی شروع شد، با تمام سرعت این دنباله‌ها را بسازد.

علی‌رغم مرگ شخصیت سیگورنی ویور در قسمت اول آواتار، به نظر می‌رسد او در چهار فیلم بعدی هم حضور دارد. او این فرصت را هم داشته که نگاهی به فیلمنامه‌های قسمت‌های بعدی بیاندازد، برای همین اطلاعات خوبی از این پروژه در اختیار دارد. او در مصاحبه‌های دیگری هم گفته بود که جیمز کامرون در حال توسعه‌ی تکنولوژی‌های مورد نیازش برای ساخت آواتار۲ ­و دنباله‌های بعد از آن است و برای همین زمان زیادی بین ساخت فیلم اول و دوم سپری شده است.

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ اکران دنباله‌ها را هم مشخص کرده است. قسمت دوم قرار است دسامبر ۲۰۱۸ روانه‌ی سینماها شود و قسمت‌های بعدی هم به ترتیب در دسامبر سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اکران می‌شوند. بازیگران اصلی قسمت اول برای فیلم‌های بعدی حضور خواهند داشت و ما شاهد حضور دوبار‌ه‌ی سم ورتینگتون، زوئی سالدانا، استیفن لانگ و سیگورنی ویور خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج