۴۴۳۶۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«منچستر کنار دریا» مورد توجه منتقدان فیلم ونکوور

فیلم «منچستر کنار دریا» که تاکنون در بسیاری از فهرست‌های سینمایی بهترین فیلم‌های سال جای داشته، در راس انتخاب‌های حلقه منتقدان فیلم ونکوور کانادا جای گرفت.

روزنامه بانی فیلم: فیلم «منچستر کنار دریا» که تاکنون در بسیاری از فهرست‌های سینمایی بهترین فیلم‌های سال جای داشته، در راس انتخاب‌های حلقه منتقدان فیلم ونکوور کانادا جای گرفت.
«منچستر کنار دریا» مورد توجه منتقدان فیلم ونکوور

به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که «منچستر کنار دریا» بیشترین نامزدی را از حلقه منتقدان ونکوور کسب کرد، فیلم «مهتاب» ساخته بری جنکینز و «لالالند» ساخته دمین شازل نیز جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

دیروز جمعه اعلام شد «منچستر کنار دریا» برای کسب عنوان بهترین فیلم سال با «مهتاب»، که چهار نامزدی کسب کرده، و «لالا لند» که سه نامزدی کسب کرده رقابت می‌کند. همه این فیلم‌ها در بخش بهترین کارگردانی هم نامزد شده‌اند. در عین حال رقیب بعدی آنها «رسیدن» ساخته دنیس ویلنوو است.

حلقه منتقدان ونکوور سال پیش فیلم «اسپات‌لایت» را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۵ برگزیده بود.

در بخش بازیگری این منتقدان امسال رایان گاسلینگ بازیگر «لالا لند» را در برابر کیسی افلک برای بازی در «منچستر کنار دریا» و دنزل واشنگتن برای بازی در «حصارها» انتخاب کردند تا عنوان بهترین بازیگر مرد ۲۰۱۶ را کسب کند. در بخش بهترین بازیگر زن نیز ایمی آدامز برای «رسیدن» در کنار ایزابل هوپر برای «او» ساخته پل ورهوفن و ناتالی پورتمن برای بازی در فیلم «جکی» در نقش ژاکلین کندی ساخته پابلو نرودا با یکدیگر رقابت می کنند.

برای نامزدی بهترین بازیگران نقش مکمل در میان بازیگران مرد رقابت بین لوکاس هگس از «منچسرت کنار دریا»، ماهرشا علی برای «مهتاب» و جف بریجز برای بازی در «اگر سنگ هم ببارد» در جریان است و جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل نیز برنده خود را در بین نائومی هریس برای «مهتاب»، میشل ویلیامز برای بازی در «منچستر کنار دریا» و وایولا دیویس برای «حصارها» انتخاب خواهد کرد.

در بخش بهترین فیملنامه نیز نامزدها عبارتند از: جنکینز برای «مهتاب»، لونرگان برای «منچستر کنار دریا» و تیلور ریدان برای «اگر سنگ ببارد» و در بخش بهترین فیلم خارجی نیز نامزدها عبارتند از : «او» ساخته پل ورهوفن، «خدمتکار» ساخته پار چان ووک و مارن آده برای ساختن فیلم کمدی «تونی اردمان».

این در حالی است که برای بهترین فیلم مستند «متصدی دوربین»، «او.جی: ساخت آمریکا» و «سیزدهمین» نامزد شده اند.

در بخش بهترین فیلم‌های کانادایی نیز «سلام ویرانگر» ساخته کیوان فانک با کسب هشت نامزدی به عنوان موفق‌ترین فیلم کانادایی پیشتاز نامزدی در کسب جوایز است.

این در حالی است که انجمن منتقدان فیلم تورنتو اول هفته برندگان سال را انتخاب کردند و به «مهتاب» به عنوان بهترین فیلم سال رای دادند ومارن آده سازنده «تونی اردمان» را به عنوان بهترین کارگردان سال انتخاب کردند. منتقدان تورنتو جایزه بهترین بازیگر مرد را به آدام درایور برای فیلم «پاترسن» اهدا و در بخش بهترین بازیگر زن از ساندرا هولر برای بازی در فیلم «تونی اردمان» تقدیر کردند.

جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل به ماهرشالا علی برای فیلم «مهتاب» و جایزه بهترین بازیگر زن مکمل به میشل ویلیامز برای «منچستر کنار دریا» رسید. در این بخش می‌توان به وحدت نظر تقریبا مشابهی بین دو گروه منتقدان ونکوور و تورنتو رسید.

البته جایزه بهترین فیلمنامه نیز به کنت لونرگان برای «منچستر کنار دریا» رسید.

جایزه منتقدان تورنتو در بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان به «تونی اردمان» رسید و برای بخش بهترین مستند از «متصدی دوربین» تجلیل شد. جایزه بهترین فیلم بلند انیمیشن نیز نصیب «زوتوپیا» شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج