۴۴۳۸۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افزایش ۱۱ درصدی پروازهای عبوری

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هواپیمایی ایران در خصوص میزان تغییر پروازهای عبوری از آسمان کشور گفت: پروازهای عبوری در ۸ ماهه ابتدایی سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هواپیمایی ایران در خصوص میزان تغییر پروازهای عبوری از آسمان کشور گفت: پروازهای عبوری در ۸ ماهه ابتدایی سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

رحمت الله مه‌آبادی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هواپیمایی ایران در نشست خبری نخستین نمایشگاه بین‌المللی راه سازی راهداری حمل و نقل و صنایع وابسته در خصوص آخرین جزئیات ترافیک هوایی کشور و تغییرات در تعداد مسافران و پروازها اظهارداشت: ترافیک هوایی کشور در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد از نظر نشست و برخواست در پروازهای داخلی افزایش داشته؛ همچنین پروازهای خارجی یک درصد کاهش را نسبت به سال گذشته تجربه کردند که این کاهش به سبب حذف پروازهای حج (تمتع و عمره) و تغییر در اندازه هواپیماها بوده است.

وی در خصوص میزان تغییر پروازهای عبوری از آسمان کشور گفت: پروازهای عبوری در ۸ ماهه ابتدایی سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هواپیمایی ایران با اشاره به تغییرات حجم مسافران اظهار داشت: جابه جایی مسافران در پروازهای داخلی ۲۴ درصد و در پروازهای بین المللی ۲ درصد رشد را شاهد بوده اند همچنین در مجموع میزان جابه جایی مسافران ۱۹ درصد رشد و میزان پروازها با طور کلی ۱۱ درصد رشد را تجربه کرده اند.

مهه‌آبادی با اشاره به تحولات سیاسی سالهای گذشته اظهار داشت: همه این تغییرات در نتیجه آزادسازی نرخ بلیط هواپیما و امضای برجام بوده است چراکه در حال حاضر فعالیت شرکتهای هواپیمایی صرفه اقتصادی بیشتری داشته و شرکت های هواپیمایی خارجی برای حضور در آسمان کشور مشکلی ندارند.

وی با اشاره به مشکلات این سازمان در طی سالهای گذشته گفت: بحران غیر عملیاتی شدن ناوگان هواپیمایی، تجهیزات زیر بنایی، سامانه ارتباطی ، فلایت چک و فرسودگی زیرساختهای فرودگاهی تا سال گذشته ادامه داشت اما با فعالیت های صورت گرفته و ورود هواپیما فلایت چک برخی از این مشکلات حل شده است ضمن اینکه مشکلات سامانه ارتباطی نیز تا پایان سال جاری مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هواپیمایی ایران تصریح کرد: یکی دیگر از فعالیت صورت گرفته در راستا شفاف سازی اطلاعات، ثبت اسناد زمین و املاک این سازمان بود، ضمن اینکه تعارضاتی که در قوانین ملی و بین المللی وجود داشت برطرف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج