۴۴۴۸۰۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی اهل باج دادن نیست

الیاس حضرتی؛ نماینده تهران در مجلس و عضو حزب اعتماد ملی نوشت: اصلاح طلبان تا این لحظه کاندیدایی به جز آقای روحانی ندارند و ایشان کاندیدای منحصر به فرد اصلاح طلبان برای انتخابات ۹۶ است.

خبرآنلاین: الیاس حضرتی؛ نماینده تهران در مجلس و عضو حزب اعتماد ملی نوشت: اصلاح طلبان تا این لحظه کاندیدایی به جز آقای روحانی ندارند و ایشان کاندیدای منحصر به فرد اصلاح طلبان برای انتخابات ۹۶ است.
بنای جریان اصلاحات برآن است که در انتخابات ۹۶ هم با همان انسجام، اتحاد و پیوستگی که در سالهای ۹۲ و ۹۴ در انتخابات حضور داشتند در انتخابات اردیبهشت ۹۶ هم حضور یابند.

اصلاح طبان اصلا به بحث عبور از روحانی فکر نکرده اند و هیچگاه عبور از روحانی نه در گذشته و نه در حال حاضر در دستور کارشان نبوده است. روحانی رییس جمهور یک دوره شده است و معمولش این است که در روال طبیعی یک فرد در دو دور رییس جمهور شود مگر اینکه اتفاق ویژه ای بیفتد، مثلا رییس جمهور مستقر مریض یا ترور شود و الا روال طبیعی در دنیا و در کشور ما دو دور است.

اگر اصلاح طلبان از روحانی حمایت نکنند جای تعجب است چراکه اقای روحانی در سال ۹۲ کاندیدای اصلاح طلبان بوده و توانست پیروز انتخابات شود، در حال حاضر و در دور دوم نیز دلیلی برای عدم حمایت از آقای روحانی ندارند.

در مجموع کارکرد، مواضع و صحبت های رییس جمهور همان مواردی بود که اصلاح طلبان می خواستند، موضع گیری های ایشان بخش زیادی از خواسته ها و مطالبات اصلاح طلبان را دربرداشت، اصلاح طلبان نیز اگر می خواستند حرف بزنند همین حرفهای آقای روحانی را می زدند و چیز دیگری به جز این حرفها نداشتند.

آقای روحانی در انتخاب وزراء و تیم کابینه اش و در بخشی از مدیرانش نیز از اصلاح طلبان مستقل استفاده کرده است گرچه اصلاح‌طلبان به دنبال ریاست و یا پستی نبودند بلکه به دنبال این بودند که منافع کلان کشور لحاظ شود. خوشبختانه روحانی هم در سیاست خارجی، هم در سیاست اقتصادی به دنبال این موضوعات است بنابراین دلیلی ندارد که اصلاح طلبان فرد دیگری را جایگزین وی کنند.

تا کنون در هیچ محفل اصلاح طلبی بحث جایگزینی برای آقای روحانی مطرح نبوده و هیچگاه صحبت خاصی در این زمینه نشده است. آقای روحانی نشان داده است که بینش، تفکر و رفتارش موافق با اصلاح طلبان است و اینگونه نبوده است که بخواهد به اصلاح طلبان باجی بدهد. پیش بینی ما این است که در چهارسال دوم نیز همین گونه رفتار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باج نمیده گرانی وبدبختی می اره؟؟؟؟

    • بدون نام

      مهره ی سوخته یعنی روحانی اولین رییس جمهور چهار ساله

    • بدون نام

      مبصر چهار ساله کلاس خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج