۴۴۵۱۸۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین تیزر Blade Runner

«هریسون فورد» قرار است سال آینده باز هم یکی از نقش‌های قدیمی و معروف خودش را تکرار کند. چند دهه‌ای است که قرار است دنباله‌ی فیلم «بلید رانر» ساخته شود.

وب سایت مجله دیجی کالا: «هریسون فورد» قرار است سال آینده باز هم یکی از نقش‌های قدیمی و معروف خودش را تکرار کند. چند دهه‌ای است که قرار است دنباله‌ی فیلم «بلید رانر» ساخته شود. تا به امروز فقط می‌دانستیم این فیلم Blade Runner ۲۰۴۹ نام دارد و «رایان گازلینگ»، شخصیت اصلی‌اش است. اولین تریلر Blade Runner ۲۰۴۹ منتشر شده است و این تریلر، شگفت‌انگیز است.

اگر بلید رانر را به خاطر داشته باشید، مطمئنا می‌دانید که در این فیلم، هریسون فورد نقش «ریک دکرد» (Rick Deckard) را بازی می‌کند. دکرد به دنبال انسان‌هایی هستند که شبیه‌سازی شده‌اند و واقعی نیستند. ظاهرا رایان گازلینگ هم شغل دکرد را ادامه داده است.

در حالی که قرار بود خود «ریدلی اسکات» دنباله‌ی بلید رانر را بسازد، ساخت این فیلم برای مدت‌ها لغو شد. در حال حاضر، کارگردانی Blade Runner ۲۰۴۹ به دست «دنیس وینوو» (Dennis Villeneuve) افتاده است. وینوو به تازگی فیلم‌های بسیار خوب Sicario و Arrivals را ساخته است؛ در نتیجه انتظارات‌مان از فیلم جدید بلید رانر بسیار بالاست.

می‌توانیم در تیزر کوتاه Blade Runner ۲۰۴۹، عناصر فیلم اصلی را هم ببینیم؛ المان‌هایی مثل بارانی بلند دکرد، محیط‌های تیره و تاریک و هم‌چنین موسیقی الکترونیک بسیار خوب. دوست داشتیم مثل فیلم اصلی، موسیقی Blade Runner ۲۰۴۹ را هم «ونجلیس» بسازد، اما ساخت موسیقی این فیلم به دست «یوهان یوهانسن» افتاده است. یوهانسن موسیقی فیلم‌های «تئوری همه‌چیز»، «سیکاریو» و Arrivals را ساخته است. در نتیجه نگرانی زیادی درباره‌ی موسیقی فیلم نداریم.

می‌توانید در ادامه، اولین تیزر Blade Runner ۲۰۴۹ را ببینید. این فیلم قرار است در ماه مهر سال آینده، اکران شود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تیزر Blade Runner
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج