۴۴۵۲۰۲
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

حاشیه‌ ها مانع حضور گلزار در تلویزیون شد

پس از اعلام حضور محمد رضا گلزار در برنامه شب یلدای شبکه پنج سیما حاشیه‌هایی در فضای مجازی پیش آمد که بر این اساس محمد حسین رضوی تهیه‌کننده «ناردونه» از حذف این بخش از برنامه خبر داد.

خبرگزاری مهر: پس از اعلام حضور محمد رضا گلزار در برنامه شب یلدای شبکه پنج سیما حاشیه‌هایی در فضای مجازی پیش آمد که بر این اساس محمد حسین رضوی تهیه‌کننده «ناردونه» از حذف این بخش از برنامه خبر داد.
حاشیه‌ ها مانع حضور گلزار در تلویزیون شد

با توجه به حاشیه‌های پیش آمده در فضای مجازی درباره حضور محمد رضا گلزار در برنامه شب یلدای شبکه پنج سیما، محمدحسین رضوی تهیه کننده برنامه «ناردونه» (ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج) بیانیه‌ای را در اختیار رسانه ها قرار داد.

در بیانیه رضوی با اشاره به اینکه یک ماه پیش تولید ویژه برنامه شب یلدا را آغاز کرده بودند، آمده است: روز گذشته خبر عجیب و خاصی درباره حضور دوست خوبم محمدرضا گلزار در برنامه منتشر شد. تیم سازنده از مدت ها پیش با محمدرضا عزیز در گفتگو بوده تا مقدمات حضورش در تلویزیون میسر بشود و این حضور را اتفاق مبارک و مثبتی می دانستیم اما روز گذشته برخی از افراد با اهداف کاملاً مشخص و با انتشار اخبار کذب و دروغ تلاش کردند که این مسیر را مختل کنند و یک رقم حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ستاره مطرح کردند که درنهایت با این نابرادری ها مانع اتفاقی مثبت در شب یلدای تلویزیون شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: عده‌ای با انتشار یک پست اینستاگرامی که برای حدود ٢ سال پیش بود تلاش کردند از هر نوع جنجال دروغی و شبه واقعی استفاده لازم را برای اهداف خود ببرند. هدف من برنامه خوب ساختن است و برای همین هم در اتاق فکر برنامه هایم و هم در عوامل از ترکیب جوانان و باسابقه ها استفاده کردم و هر کمک و مشورتی را با آغوش باز می پذیرم اما هدف این چند نفر چیست الله اعلم! در هر حال با توجه به این حاشیه سازی ها تنها می توان با تکذیب شدید و قوی تمام این دروغ های مطرح شده و یا افتراهایی که مطرح خواهد شد، از پیشبرد این جنجال ها جلوگیری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      متاسفانه سینمای ایران فقط شده آقای گلزار!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امروز رفتم سلام بمبعی رو دیدم یعنی خالم بهم خورد.به قرآن وسطض یه چند دقیقه ای اومدم بیرون نفس بکشم.یعنی واقعا نمیفهمم مردم چرا میرن ببینن|

    • علی

      آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است . شما برنامه رو اجرا میکردی مهمون عزیزتونم میاوردی . اگه قرار باشه با هر شایعه ای پا پس کشید از اونور دیوار میفتیم .

    • بدون نام

      آخه اونای که مخالفند حق دارن جذب مخاطب با چه هزینه ای که چی بشه چند تا بانو بشینن روبرو تی وی اخ جون اخ جون را بندازن غیر اینه .گلزار بازیگر تجاری نمیشه گفت هنری داره اون ازون برنامه هاش که بانوان عزیز.حیا وغرور را بوسیدن وازشون خواستگاری میکنن لابد شب یلدا هم باید جلوی صدا وسیما جمع بشن.

    • حسام

      وای خدای بزرگ!!!!چه اتفاق ناگواری!!!چه مصیبتی!!!!حالا چه خاکی تو سرم بریزم که گلزار نیومده تلویزیون!!!حالا چکار کنم؟؟؟؟مگه اتفاق از این مهمتر هم داریم؟؟؟؟ای خدا!!!گور بابای گرونی و تورم و بدبختی!!!آقای گلزار نیومده تلویزیون!!!ای هوواااررر!!!!

    • بدون نام

      ول كنين اينو! از بس هي بهش رو دادن فكر ميكنه خبريه و كل جهان به خاطر اين افريده شده

    • بدون نام

      نیومده که نیومده

    • محمد سلطان

      یعنی چی نمیاد من به کل کارگرای کارگاهم مرخصی با حقوق دادم تا بشینن وتخمه بشکنن وگلزار ببینند .خط تولید کارگاه رو من تعطیل کردم یعنی چی نمیاد؟مگه شما احساس ندارید.؟همه چی شده وعده دروغ مگه چقدر پول خواسته تا بیاد تلویزیون ؟میومدید پیش خودم ۵۰هزار تومن هم پوله که ندادید بیاد؟

    • ليلا

      با نظر آقاي علي خيلي موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج